Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#49112Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2021, před 4 lety

Zdeňka Horáková

Znění stížnosti

Moje objednávka nebyla vyřízena, objednané zboží nebylo dodáno v garantovaném období, všechny položky byly na skladě, při objednání bylo uváděno datum možného dodání 19.2., při objednání jsem uhradila celou fakturovanou částku.
Jedná se o objednávku č. 517638, Datum objednávky: 16.02.2021 17:01,
Stav nákupu: Vyřizuje se.
Rozumím zvýšené poptávce po respirátorech v důsledku vládních nařízení, ale objednávku jsem učinila ještě před dnem jejich platnosti. Doba dodání se mi zdá jako nepřiměřeně dlouhá.
Děkuji za vyřízení.
Horáková


Produkt

Objednávka č. 517638 Datum objednávky: 16.02.2021 17:01 Stav nákupu: Vyřizuje se


Požadované řešení

Dodání zboží nebo vrácení úhrady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2021 22:32, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Jestliže prodávající zboží ve sjednaném termínu nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2021 12:31, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.