Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49113Zasilka byla dopravena jine osobe (Neuznana Reklamace)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2021, před 4 lety

Pylyp Mokichev

Znění stížnosti

Na pocatku Unora 2021, Kuryr DPD pridal zasilku jine osobe ktera podepsala prevzeti (mozna kyryr ukradl ji sam, nevim) , kuryr mnel spravne telefonni cislo na mne ale nevolal vubec, SMS / Email ne posilal take. Na otazky ve forme "Prosim ukázat datum volani od kurýra" nebo "Prosim zasilku reklamovat" DPD neodpovida vubec vic nez mesic. Obchod i-domacipotreby.cz (cis obj - 213912) od ktereho bylo zbozi zakoupeno pokusil reklamovat zásilku take, ale PDP nejak dosud nereaguje. Zasilka byla zaplacena predem a take byla pojistena.

Cislo zas. DPD -> 1385 5054 2989 39
DEPO - 1391
Trasa - 834
Oblast - 001
Kuryr - Matousek


Produkt

Dodani zaplaceného zbozi


Požadované řešení

DPD Musi zasylku reklamovat a vratit penize za objednavku ( v hodnote 1.888 Korun Ceskych vc. DPH)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2021 13:15, před 4 lety

Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.

Pokud prodávající nedodá zboží včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodejci poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění (může ji poskytnout i mlčky), nedodá-li prodávající zboží ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě spotřebiteli prodejce vrátí zaplacenou částku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2021 13:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.