Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se žádostí o vysvětlení, co způsobilo můj níže jmenovaný problém.
1)V pátek 26.2. jsem volala z mobilního telefonu na pevnou linku. Překvapilo mě, když se ozvalo: „volané číslo je nedostupné“. Zkoušela jsem volat vícekrát, při každém dalším pokusu se ozvalo: „volané číslo je dočasně mimo provoz“. Šlo o telefonát lékařce, potřebovala jsem konzultaci problému a věděla jsem, že areál je zamčený a jediná možnost kontaktu je přes telefon. Dostala jsem se do nepříjemné stresové situace. Když jsem našla jinou cestu, jak s lékařkou konzultovat, dozvěděla jsem se, že jejich telefon celé dopoledne fungoval.
Ve středu 3.3. jsem se opět opakovaně na výše jmenovanou pevnou linku nedovolala. Číslo bylo údajně opět dočasně mimo provoz.
2)Ve čtvrtek 4.3. jsem volala z jednoho mobilního čísla na druhé, opět se opakovaně ozvalo: „volané číslo je nedostupné“. Pár vteřin po mém posledním volání zavolal na totéž číslo i manžel a bez problému se okamžitě dovolal. Od volané jsme dostali informaci, že telefon byl normálně v provozu.
požaduji vysvětlení, proč k danému problému došlo
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitelka může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
mrzí mne, že jste měla s funkčností služby potíže. Bohužel bez bližšího prověření a telefonních čísel se nemůžeme k dané věci blíže vyjádřit. Napište nám prosím podrobnosti přímo na email info@o2guru.cz, uveďte telefonní číslo své, také telefonní čísla, na které jste volala a také zda jste provedla v dané době restart vašeho telefonu, když volání nefungovalo nebo již dlouho váš telefon nebyl restartován.
Uveďte nám také, jaký typ telefonu máte.
Situaci následně rádi prověříme a budeme vás informovat o výsledku.
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.