Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#49119Bezdůvodné nedodání balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2021, před 4 lety

Libor Vařejka

Znění stížnosti

Dne 5.3.2021 oznámení prostřednictvím e-mailu: Dodávka balíku do ruky č. zásilky DR 1332377612C na adresu 68303 Nemojany239.
Kontakt na řidiče: 734876603.
Přestože jsme celý den (tři dospělé osoby) na dodávku čekali doma. Brána i dům otevřený a řádně označený, situovaný při hlavní silnici, nikdo nepřijel.
Zvonek naprosto v pořádku, stejně tak bylo udané naše tlf. číslo. Přesto nikdo nezvonil ani nezavolal telefonem.Pouze jsme zaregistrovali projetí dvou poštovních vozidel kolem domu, bez zastavení.
Kolem 13:30 přišel nový e-mail, že zásilka je připravena k vyzvednutí na poště v Lulči - tedy 2km daleko.
Je tedy naprosto jasné, že pokus o dodání nebyl žádný.
Není to první případ.
Službu Balík do ruky v této oblasti můžete při takovém přístupu zaměstnanců rovnou zrušit!
Děkuji. Libor Vařejka,


Požadované řešení

Výměna zaměstnance za mnohem zodpovědnějšího, aby bylo možné tuto službu nadále využívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2021 10:38, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.