Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#49123Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2021, před 4 lety

Alexandra Poláková

Znění stížnosti

Dne 22.12.2020 jsem koupila notebook UMAX VisionBook 140Wa TR, 14F/CE/4/64. Zboží hned po rozbalení a zapnutí, vykazovalo vadu – displej zhasínal. Notebook jsem tedy vždy musela restartovat, pak pár hodin bez problémů fungoval, ale displej opakovaně zhasnul – černá obrazovka. Následně obrazovka zčernala natrvalo. Notebook jsem používala cca 14 dnů, pak jsem vadné zboží od výroby reklamovala u Electro Worldu s.r.o., který detekoval prasklý LCD displej. Já jako uživatel ale prasklinu nevidím, jen jakési fleky. Nový notebook je nepoužitelný. Zboží jsem nemohla vrátit či vyměnit do 14 dnů v důsledku zavření obchodů z nařízení vlády ČR. Reklamace nebyla zdůvodněná.


Zboží reklamuji v prvních 6 měsících od jeho převzetí, kdy se má dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla zřejmě vadná už při koupi.


Produkt

notebook UMAX VisionBook 140Wa TR, 14F/CE/4/64, Sériové číslo: UM14WATQ20101828


Požadované řešení

Oprava nebo výměna vadného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2021 10:03, před 4 lety

Je nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal se zákonnou domněnkou uvedenou v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Ten stanoví, že vady, které se projevily do 6 měsíců od převzetí věci, existovaly již v okamžiku převzetí. Prodejce se pak odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem. Pouhé poukázání, obecné tvrzení tedy za vyřízení považovat nelze, s odkazem na § 2161 občanského zákoníku může spotřebitel nadále trvat na řádném vyřízení reklamace v zákonné lhůtě 30 dnů od uplatnění.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2021 08:23, před 4 lety

Dobrý den,
Na základě Vaší zaslané výzvy k prověření záruční reklamace R000428797 na výrobek UMAX VisionBook 14Wa TR, 14F/CE/4/64, byl prověřen průběh záruční reklamace ve společnosti Electro World s.r.o. a autorizovaném servisním centru společnosti Conquest Entertainment a.s. Společnost Electro World s.r.o. Vám dle prověření umožní bezplatnou opravu na Váš vadný výrobek na pobočce Electro World Brno Modřice, kde byl výrobek reklamován. Pobočka je o této skutečnosti informována.
Děkuji,
Antonín Šíma
After Sales Service
Electro World s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2021 09:27, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2021 18:03, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.