Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 11.2.2021 prostřednictvím České pošty byla ode mě společnosti NaturaMed Pharmaceuticals doručena zásilka potravinových doplňků, které jsem se v souladu s obchodními podmínkami uvedené společnosti vrátil v neporušených obalech a s dárkovým certifikátem, dále přípravkem Ester-C, který mi byl zaslaný jako nevyžádaný dárek. Součástí zásilky byl průvodní dopis, ve kterém žádám o vymazání mých osobních údajů, dále požaduji ukončení zasílání jakýchkoliv produktů od společnosti NaturaMed Pharmaceuticals mé osobě. Součástí dopisu je zplnomocnění mého syna pana Františka Petrů k veškerému jednání za mou osobu ve vztahu k uvedené společnosti. Protože na mou adresu stále přichází další korespodence od této společnosti včetně reklamních sdělění, považuji to za porušení platných zákonů. Žádám tímto o reakci na uvedený průvodní dopis. František Petrů
Prostaxin, Fleximed
Odpověď
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Petrů,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás ujistili, že Vámi vrácené zásilky, byly v pořádku doručeny zpět do našeho skladu a související pohledávky byly stornovány. Na Vaši žádost jsme taktéž zablokovali zákaznický účet a Vaše osobní údaje předali k výmazu, lhůta pro výmaz je legislativně stanovena na 30 dnů. Pokud jste od nás obdržel ještě nějaké obchodní sdělení, bylo to z toho důvodu, že v okamžiku blokace bylo již ve zpracování. Do budoucna již nebude docházet k Vašemu oslovení, z naší strany se jedná o poslední kontakt.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Zdravím, děkuji za pomoc při vyřízení mé záležitosti. Odpověď společnosti NaturaMed byla vstřícná, díky vám se tento případ podařilo zdárně vyřešit. Ještě jednou díky. F.Petrů