Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Zdravím prosím. Můžete mi prosím vysvětlit proč sem od prodavčky dostala 1 los když jsem utratila 2892kc tak sem měla dostat 5 losů ne jednom 1 klidně vám mohou zasílat i stvrzenku z pokladny dodám že stížnosti vyridite kladně děkuj . Balogova.
Chci těch zbylých 4 loso
|
Tweet |
V daném případě záleží, jak jsou stanoveny podmínky pro získání losu. Na webových stránkách společnosti jsou však uvedeny následující podmínky: "Nakupte v PENNY za 500 Kč a více a získejte 1 stírací los."
Z formulace plyne nárok pouze na 1 los při nákupu v hodnotě 500,- Kč anebo jakékoli vyšší částky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.