Společnost


WEBIMEX LIMITED - odštěpný závod

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49144Duhopisy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2021, před 4 lety

Radek Zykmund

Znění stížnosti

Firma nesplácí dluhopisy respektive úrokový výnos dle uzavřených smluv.
Sám jsem se snažil dovolat na majitele pana Š., poslal jsem i mail , ale bohužel bez odpovědi. Nyní budu řešit předžalobní výzvu s právníkem.
Spojil jsem se již s jiným investorem, který má stejný problém.
Sám jsem před rokem nakoupil 4 dluhopisy Webimex III - 9,2/2022 v celkové hodnotě 100.000,- Kč a dle smlouvy má být čtvrtletně vyplácen úrokový výnos . Poslední úrokový výnos jsem obdržel 1.7.2020.


Produkt

dluhopis WEBIMEX III - 9,2/2022


Požadované řešení

Emitent by měl sdělit jak bude řešit tuto vzniklou situaci.nejlépe by byl vrátit celou dlužnou částku, tedy 100.000,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2021 09:25, před 4 lety

Je-li společnost v prodlení se splacením dluhopisu, je vhodné ji vyzvat k plnění prostřednictvím předžalobní výzvy. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nedojde-li ze strany společnosti k nápravě, bude vhodné vyhledat služeb advokáta a svého práva se případně domáhat soudní cestou. Před nákupem jakéhokoli dluhopisu doporučujeme spotřebitelům, aby postupovali v souladu s doporučením České národní banky publikovaném na webových stránkách http://www.cnb.cz/cs/spotrebitel/ochrana_spotrebitele/desatero_spotrebitele.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2021 13:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.