Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#49148Doručení - řidič měl pouze modrou roušku a to pod nosem !

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2021, před 4 lety

Václav Vraný

Znění stížnosti

Řidič čekal za dveřmi a po otevření se ani nesnažil nasadit roušku, kterou měl spuštěnou hluboko pod nosem, spíše na horním rtu. Ještě mě počastoval slovy: co na mě tak divně koukáte s hlasitým pokašláváním, na což jsem mu sdělil, že právě protože nemá nasazenou alespoň roušku - natož mi s velkou arogancí v hlase odpověděl - vy se starejte, aby jste měl správnou doručovací adresu na balíku - naskočil a odjel.


Produkt

Doručování balíku z eshopu.


Požadované řešení

Zjednání nápravy - nechci si pouze postěžovat, každý vždy jistě nemá ideální náladu, ale je to práce a jistě by tak rozvážející měl vystupovat minimálně profesionálně a otázky typu "co na mě tak divně koukáte" a nenasazená rouška - pokud takto jede ten den x zákazníků a byl by pozitivní, jistě by vystavil dost lidí možnosti se nakazit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2021 10:41, před 4 lety

Má-li spotřebitel podezření na porušování opatření přijatých v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, může se obrátit s podnětem na krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2021 16:15, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.