Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Řidič čekal za dveřmi a po otevření se ani nesnažil nasadit roušku, kterou měl spuštěnou hluboko pod nosem, spíše na horním rtu. Ještě mě počastoval slovy: co na mě tak divně koukáte s hlasitým pokašláváním, na což jsem mu sdělil, že právě protože nemá nasazenou alespoň roušku - natož mi s velkou arogancí v hlase odpověděl - vy se starejte, aby jste měl správnou doručovací adresu na balíku - naskočil a odjel.
Doručování balíku z eshopu.
Zjednání nápravy - nechci si pouze postěžovat, každý vždy jistě nemá ideální náladu, ale je to práce a jistě by tak rozvážející měl vystupovat minimálně profesionálně a otázky typu "co na mě tak divně koukáte" a nenasazená rouška - pokud takto jede ten den x zákazníků a byl by pozitivní, jistě by vystavil dost lidí možnosti se nakazit.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel podezření na porušování opatření přijatých v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, může se obrátit s podnětem na krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.