Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V Cenopádech jsem zakoupila tablet,který přišel bez českého návodu k použití.Po vložení karty stále hlásil že karta není vložena. Na Cenopádech mi doporučili poslat tablet na adresu této společnosti s tím, že mi bude tablet vyměněn. 27.10.2014 jsem ho odeslala a do dnešního dne se nestalo vůbec nic a to i přes to, že v balíku byl krom reklamace napsán i telefon. Landová
Protože to je dárek pro vnuka,uvítala bych rychlou výměnu tabletu
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Spotřebitel by se měl řídit tímto poučením.
Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení podle § 2166 (potvrzení o právech ze záruky), která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně se shodným sortimentem prodávaného zboží. V případě, že nemá takové obchodní prostory, můžete reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel požadovat dodání nové věci nebo od smlouvy ostoupit.
Vzhledem k faktu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum - http://www.evropskyspotrebitel.cz/. ESC bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Islandu či Norska. (http://www.evropskyspotrebitel.cz/)
Společnost THOMAS-TRADE.LTD se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, může se spotřebitelka obrátit na Evropské spotřebitelské centrum, které jí může s vyřešení sporu pomoci.