Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou v řešení mého problému.Již několik let jsem zákazníkem o2.Vše platím včas a využívám jak telefonní tarif tak i internet od této společnosti.Nyní mi došlo vyúčtování za měsíc leden na částku 18 734Kc.U o2 mám sjednán tarif na 2699Kč(kde mám 5 telefonních čísel a internet).Obratem jsem zašel na kamenou prodejnu o2 a vyúčtování jsem reklamoval.Za 2 hodiny mi volali s reklamačního oddělení+zaslali email že reklamace se zamítá a vyúčtování bylo vystaveno korektně.V emailu mi napsali u jakých společností jsem provedl platby a volání.Jednalo se o společnost dundle.com a telefonní číslo Poradenské služby po telefonu - na číslo 900903953 vyúčtováno jako Poradenské služby T-mobile. Obratem jsem šel řešit na T-mobile,jejich vyjádření bylo že jim číslo nepatří.Na dundle.com jsem napsal email že tedy žádám vrácení částek odpověd byla samozřejmě anglicky s tím že chtějí telefonní čísla a nějaké kody.Nikdy jsem žádné kody a ani nikdo kdo užívá čísla nikam nezadával a na žádné číslo se nevolalo.U o2 jsem měl zpočátku pouze 3 čísla a řešil jsem stejný problém(společnost Game mine),tehdy se však jednalo o pár stovek situaci jsem nechal být a zablokoval všechny platby třetím stranám.Nyní jsem k tarifu převáděl 2 telefonní čísla a v tomto okamžiku mi o2 pravděpodobně vše odblokovalo a dalo jako povolené.(o této situaci mě samozřejmě nikdo neinformoval).Dnes řešeno i na Českém telekomunikačním úřadě a policii ČR.Odkazali mě na Vaši stránku at podám podnět i zde.Samozřejmě v případě zájmu mohu zaslat komunikaci s o2,výpověd na PČR,i výpisy kdy se s čísel mělo volat a objednávat.Prosím tedy o pomoc v řešení této události s o2,samozřejmě svůj tarif chci normálně uhradit ale chtěl bych pozastavit platby třetím stranám které jsem nikdy neprovedl.O2 s námi situaci nechce řešit,prý za nic nemůže je pouze zprostředkovatel.Reklamaci zamítli,nikdo mi však nebyl schopen podat jakkýkoliv důkaz o tom že jsem služby využil.Nahrávky hovorů prý nemají.Nyní byl vystaven firmou o2 dopropis na -2990Kč z vyučtování ale pouze u jednoho telefonního čísla,které odblokovali,volání nechtějí řešit.Evropská komise nám řekla že částka je prakticky nevymahatelná.
Děkuji
Vrácení peněz za všechny služby které jsem nevyužil
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Podle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích, účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel má právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytovanou veřejně dostupnou službu elektronických komunikací. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud se spotřebitel k těmto krokům již uchýlil a nepodařilo se mu problém vyřešit, nezbývá nic jiného než se s řešením sporu obrátit na soud.
Hezký den,
na vaší reklamaci se velmi rádi podíváme. Zašlete nám číslo pomocí neveřejného údaje, kterého se daná stížnost týká.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.