Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#4916Zamítnutí odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2014, před 10 lety

Zdenka Hromadová

Znění stížnosti

V březnu 2013 jsem si u značkové prodejny T-mobile koupila MT Samsung I9300. Od samého začátku vykazoval při telefonování nahodilou chybu, vypadával druhé straně zvuk a neslyšela mě. 2x jsem tuto vadu úspěšně reklamovala s uznáním vady, při třetí reklamaci s tím, že chci odstoupit od smlouvy nebyla vada uznána. Přesto se telefon choval stejně a velmi mi to ztěžovalo využit telefonu při komunikaci.Když se přidala další závada, nemožnost MT dobít, znovu jsem MT (po čtvrté !) reklamovala i s předchozí vadou výpadku zvuku na druhé straně. Vady byly obě uznány. Proto jsem se obrátila opět na značkovou prodejnu T-mobile s žádostí o odstoupení od smlouvy. Nejdříve v Praze, kde mě ujistili, že mi budou vráceny peníze za nákup telefonu, jen se musí žádost poslat znovu k posouzení do servisu.Proto jsem se rozhodla, že budu žádost uplatňovat ve Zlíně (jsem ze Vsetína). Když se manžel obrátil s touto žádostí na značkovou prodejnu ve Zlíně, Rašínova ul, s plnou mocí k vyřízení, protože jsem si zrovna zlomila nohu, bylo mu sděleno pracovníkem prodejny, že nám rovnou vrátí peníze, ale potřebují ověřenou plnou moc. Tak jsme nechali podpisy ověřit a manžel jel opět do Zlína do stejné prodejny. Tam mu jiný pracovník sdělil, že nepotřebují žádnou plnou moc. Protože neměli kabl k přenesení čísel k náhradnímu telefonu, musel manžel jet do další prodejny v Malenovicích, kde mu žádost o odstoupení přijali k vyřízení. Výsledek poslední reklamace - zamítnuto, vada se prý neprojevila ( naprosto stejné tvrzení jako při předchozím pokusu o odstoupení od smlouvy). Vzhledem k tomu, že vada na telefonu trvala a trvá stále a z úst pracovníků T-mobile na 3 nezávislých místech mi bylo sděleno, že mi vrátí peníze, požaduji toto plnění. Navíc jsem nabyla zjištění, že když chci odstoupit od smlouvy, vada se neprokáže, když reklamuji vadu ( bez požadavku odstoupení od smlouvy 1., 2, a 4. reklamace), vada se prokáže i s velkým časovým odstupem.


Produkt

MT Samsung I9300, IMEI: 353719052284856


Požadované řešení

Vzhledem k 3x prokázané vadě a 2x poskytnuté informace, že mi budou vráceny peníze, požaduji vrátit peníze z kupní smlouvy, tj. 11 499 Kč .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 16:05, před 10 lety

Pokud si spotřebitelka nechala posoudit existenci vady v servisu, měla odstoupení doložit tímto potvrzením. Musí se však jednat o servis, který je uveden v záručním listě. V opačném případě společnost může znovu existenci vady posoudit. Nicméně vada byla již několikrát odstraňována a spotřebitelka má k dispozici potvrzení, které opět existenci vady prokazuje. Z výše uvedeného je možné dovodit,že výskyt vady může být nahodilý, proto jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány a v případě, kdy spotřebitelka žádala odstoupení od smlouvy, došlo k zamítnutí. Také lze společnost upozornit na skutečnost, že pokud bude trvat na zamítnutí reklamace, spotřebitelka se obrátí na soudního znalec a tím se náklady společnosti na vyřízení zvýší, pokud dá znalec za pravdu spotřebitelce. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebiteleky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 20:50, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.