Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý deň,
rada by som sa podelila o svoju nepríjemnú skúsenosť.
V říjnu minulého roka som si bola založiť nový účet v predajni, nakoľko slečna nebola dostatočne kvalifikovaná (čo býva pre zamestnancov O2 celkom pravidlo), žiadosť na založenie čísla neodoslala správne, avšak z mojej strany bol poplatok zaplatený.
O pár dní neskôr som na inej pobočke číslo založila znovu, kedže SIM karta nefungovala. Na tejto predajni ma slečna uisťovala že mi bude predošlý poplatok 500 kč vrátený ako preplatok na vyučtovaní a tak som zaplatila ďalších 500 kč, kedže som potrebovala aby mi SIM karta fungovala čo najskôr.
Prešlo zopár týždňov, na vyúčtovanie mi neprišiel žiadny preplatok a ani na bankový účet mi žiadne peniaze neprišli. Tak som išla ZNOVU na pobočku, kde to prvá slečna pokazila. Tam mi bolo vedúcim predajne sľubované, že on to kolegyni už hovoril a že mal za to, že ona to spravila. Avšak opak bol pravdou. Od října do března (POL ROKA!!!) som to vysvetlila rôznym zamestnancom niekoľkokrát. Naposledy dnes a stále som 500kč nevidela. Stále tvrdia, že moju platbu nevidia v systéme a tak som im niekoľkokrát povedala a dokonca aj ukázala potvrdenie o transakcii v internet bankingu. Neviem, čo môže byť tak komplikované na vyriešení tak triviálneho problému.
Rada by som zdôraznila, že je to problém, ktorý vytvorili nezaškolení zamestnanci, nie ja. Avšak ja som tá, ktorá to musí vybavovať už POL ROKA!
Je to smiešna suma za ktorú by som sa normálne nedohadovala, avšak čisto z princípu žiadam vyriešenie a čo najrýchlejšie.
S prianím krásneho dňa,
Vaňová Ester
vrátenie poplatku
|
Tweet |
Spotřebitel může podnikatele vyzvat k vrácení peněžních prostředků, které mu zaslal a na jejichž vrácení má (i dle vyjádření společnosti) nárok..
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se Český telekomunikační úřad, který je příslušný pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů ze smluv mezi operátory a spotřebiteli.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek, rád se na danou situaci podívám.
Pod jakým VS byla platba hrazena a o jaké datum se jedná? Abych se mohl na situaci podívat, budu potřebovat doplnit Vaše datum narození a identifikační číslo služby či objednávky - tyto údaje mi můžete doplnit neveřejně.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.