Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, firma iqos měla akci od 1.3 do 7.3 2021, na nákup zařízení iqos 3 Duo pro stálého zákazníka cena 1490 pro nového doporučeneho zákazníka 1190. Doporučila jsem tchýni a místo 1190 nám prodavačka nauctovala cenu 1490. Když jsem se ji ptala jak je to možné, tak údajně o této akci vůbec neví, a neví ani kam by zadala slevový kód pro odečtení daných 300 korun. S prodejny jsme docházely s tím, ze mě v pondělí bude kontaktovat telefonicky a ze mi 300 korun připíše do iqos účtu. Moc jsem tomu nevěřila tak jsem druhy den volala do zákaznického centra, celkem jsem mluvila se 7 operátory se 4 různými osobami na live chatu plus ještě e-mailem. Každý mi tvrdil něco jiného, jednou ze voucher pošlou mě pak zase, ze zařízení není vedené na mě tak to pošlou tchýni. Pak mi velmi milá slečna na lince řekla ze si to mam řešit sama jak uznám za vhodne, ze ona neví. Jejich zákaznické centrum je jedním slovem katastrofa. Pak mi poslali e-mail ze se omlouvaji za nepříjemnosti a ze mám zaslat e-mail můj doporučené osoby souhlas ze za ni mohu jednat a fotku uctenky. To jsem udělala, další den přišel e-mail kde mi poslali slíbený voucher na 300, který ale po vyzkoušení byl nefunkční napsalo mi to ze již byl použit. Tak jsem opět volala na linku, kde mi paní řekla, ze mi zaslali můj rok starý voucher, a ze to musí předat na jiné oddělení co to bude řešit. Následoval další e-mail, kde jsem měla zaslat snímek obrazovky ze voucher je nefunkční na to mi poslali další omluvu, nasledoval další e-mail kde mi zase napsali, ze zařízení není vedené na mě tak mi ten voucher poslat nemohou a ať je kontaktuje doporučena osoba. Tak jsme tam psali z jejího účtu a zase stejná odpověď, ze to budou řešit a ze za týden ozvou.
Jedním slovem nejhorší jednání se zákazníkem. Firma nás okradla a ještě klamala reklamou. Zákaznické centrum? Drzý operátoři, pomoc žádná, každý říká něco jiného. Když chcete odkaz na vedení tak mate smůlu.
Dobre si rozmyslete svůj nákup u této společnosti
Falešníková
Iqos 3 duo nákup v akci
Rada bych, aby nám vrátily peníze o které nás okradli a aby si hodně dobre promysleli koupi u této společnosti
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.