Společnost


Česká aukční energetická s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#49173Nelze zaslat výpověď smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2021, před 4 lety

Jindřich Sysel

Znění stížnosti

Zaslal jsem dva dopisy s dodejkou.
Výpověď smlouvy a zrušení plné moci.
Oba se mi však vrátily.
Společnost nelze kontaktovat ani telefonicky.
Vím, že tato společnost má datovou schránku, ovšem tu já nemám a zřizovat si ji nechci.
Nevím zda lze nějakým jiným způsobem do datovky napsat. PROSÍM O RADU.


Požadované řešení

Zprostředkovat kontakt se společností.
Pomoci vypovědět smlouvu, která byla naplněna a nepřeji si ji prodlužovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2021 16:59, před 4 lety

Dle § 570 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde. Avšak zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo.

Pokud si tedy Česká aukční energetická s.r.o. nepřebírá řádně zaslané doporučené zásilky, nemá to žádný vliv na výpověď smlouvy (a samozřejmě ani na odstoupení od smlouvy), ani na zrušení plné moci. Oba dokumenty je možné ještě "podpůrně a preventivně" zaslat e-mailem. Nicméně stále bude platit, že dnem, kdy tyto dokumenty byly doručeny poprvé, je den, kdy si druhá strana dokumenty nepřevzala a doručení zmařila. V takovém případě se uplatňuje tzv. fikce dojití.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 15:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.