Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#49177Neschopnost vratit penize pri uznanem dobropisu, nulova komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2021, před 4 lety

Lukas Havlik

Znění stížnosti

Dobry den, resim uz prez tyden u dobropisu cislo: 3210226611 vasi neschopnost a vase problemy, chci svoje penize!
Uz 8x jsem mluvil telefonicky s vasimi zamestnaci kazdy mi nasliboval jak mi pomuze a nikdo nepomohl!
V prnim telefonate uskutecneny pred sedmi dny jsem zadaval pani cislo uctu a zaroven jsem ho poslal i emailem, nasledujici den jsem tam volal jestli vsecprobiha jak ma protoze vim ze jako firma ktera vyrizuje reklamace jste uplne neschopni, (drona ktereho jsem u vas reklamoval pred rokem jste mi vyreklamovali za sedm mesicu protoze tam v tom mate neskutecny bordel!) z tohoto duvodu jsem volal, pani mi rekla ze penize jsou jiz poslane tak jsem to dal neresil...
Kdyz penize neprichazeli nasledujici den tak jsem volal zda je vse v poradku, protoze komunikace z vasi strany byla vzdy otresna, tak pan mi rekl ze je tam nejaky zadrhel a ze moje cislo preda nejakymu oddeleni ( tusim ze financnimu oddeleni) ze mi zavolaji jeste ten den, nikdo nevolal, nasledujici den jsem tedy znovu volal abych se zeptal proc jste se na me vyprdli, bylo mi s politovanim receno ze to vlastne nikdo nevi proc se tak nestalo a ze se to hned zaurguje a posle s nalepkou urgentni zase na nejake oddeleni, po dalsim nevyrozumeni co se tedy deje a kde jsou me penize jsem se rozhodl zase nasledujici den doprosovat a volat znovu abych dostal aspon nejake informace, bohuzel bez uspechu, zase me jen politovali a slibili ze to nekam poslou a zaurguji a ze se mi ozvou, nikdo se neozval a nikdo nevi co se deje s penezi ktere mi dluzite za priznany dobropis a do dnes to nevim, uz me to prestava bavit!!!!! Okradate me o muj cas i penize takze apeluji na to aby jste to konecne rozhybali!!!! A dali mi vedet kdy muzu sve penize ocekavat a uz nechci slyset “nevim” a “je mi lito” jako tomu bylo zase dnes kdyz jsem se dotazoval znovu, zase me odbyli tim ze na to daj nalepku urgentni a ze se mi ozvou na email...
... nestalo se tak a ja prestavam oplyvat trpelivosti!
Jestli vam to nedochazi jsem zakaznik ktery u vas utraci penize! A tohle je co za chovani?!!!!!
Seru vam na nejake omluvy a vymluvy!!!!! Chci jasne vedet kdy mi penize dorazi!!!!!!
S pranim hezkeho dne Lukas Havlik.


Produkt

Autodiagnostika icar cr


Požadované řešení

Chci jen sve penize ktere nikdo nevi kde jsou a kdy prijdou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2021 14:55, před 4 lety

Pokud má spotřebitel na základě smluvního nebo zákonného titulu (to nejsme schopni ze stížnosti blíže určit) nárok na vrácení peněz, měla by mu je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2021 10:21, před 4 lety

Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu. Prověřila jsem informace a zjistila jsem, že platba byla v pořádku vrácená a dne 12.3.2021 bylo zákazníkovi v rámci oddělení péče o zákazníky zasláno potvrzení o refundaci a pevně věřím, že zákazník platbu v pořádku obdržel a je tedy vše v pořádku. S přáním hezkého dne, Eva péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2021 09:53, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:26, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.