Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na portálu www.vseprotelefon.cz jsem objednala pouzdro na telefon, zaplatila jsem zboží převodem z účtu (378,. Kč). Po několika ujišťování emailem, že zboží je na cestě přestal pan Aleš Ruus komunikovat. Odstupila jsem od smlouvy - zboží nikde, peníze nevrátili. Ráda bych dostala zpět své peníze.
sportovní pouzdro na telefon pro Galaxy Note II
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy z důvodu prodlení, prodávající je povinen vrátit jí zaplacené finanční prostředky ve stanovené přiměřené lhůtě. Neučiní-li tak dobrovolně, bude vhodné společnost vyzvat tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského souního řádu k plnění.
Byla-li kupní cena uhrazena kartou a prodávající po odstoupení peníze nevrátí, může se spotřebitelka obrátit na svou banku a požádat o tzv. charge-back (zpětnou platbu) - více na: http://www.dtest.cz/clanek-3517/dtest-a-esc-zpetna-platba-pomaha-resit-potize-pri-online-nakupech. V takovém případě je nutné doložit doklady prokazující objednávku, odstoupení apod.
Dle aktuálních informací již není Antonín Ruus jednatelem společnosti (https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=861754
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.