Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balík podán 10.11.2014,doručení 11.11.,dorucovan 12.11..proč má pošta klamavou reklamu dnes podate-zítra dodáme!?cena služby 160kč,která nefunguje.
Dělám ve spedicni firmě a tohle si dovolit,tak mi to stojí místo.v české poště žádný problém.
balik do ruky
Zaměstnávat schopné lidí.
|
Tweet |
Při pozdním dodání zásilky, se Česká pošta zavazuje vrátit z uhrazené ceny částku podle ceníku platného v den podání zásilky (čl. 55 Poštovních a obchodních podmínek – ostatní služby).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.