Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4919Balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2014, před 10 lety

Josef Mašek

Znění stížnosti

Balík podán 10.11.2014,doručení 11.11.,dorucovan 12.11..proč má pošta klamavou reklamu dnes podate-zítra dodáme!?cena služby 160kč,která nefunguje.
Dělám ve spedicni firmě a tohle si dovolit,tak mi to stojí místo.v české poště žádný problém.


Produkt

balik do ruky


Požadované řešení

Zaměstnávat schopné lidí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2014 20:02, před 10 lety

Při pozdním dodání zásilky, se Česká pošta zavazuje vrátit z uhrazené ceny částku podle ceníku platného v den podání zásilky (čl. 55 Poštovních a obchodních podmínek – ostatní služby).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.