Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:464
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#49190Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2021, před 4 lety

Radmila Búřilová

Znění stížnosti

24.2.2021 jsem objednala zboží na e-shopu ochranerousky.cz v hodnotě 923,-kč, VS faktury 554138, s poznámkou dodání ihned. Dokážu v této době pochopit, že to ihned nebude, ale reakce nulová. Na dotaz mailem proč zboží nejde pouze jeden mail, poté již nikdo nekomunikuje, telefoní schránka zahlcena, jinak není možné se dopátrat jiného kontaktu.


Produkt

Objednané zoží: 100% PURE Dezinfekce roušek a respirátorů ve spreji -100mlKód: 116291 ks164,46 Kč164,46 Kč0 %21 %34,54 Kč199,00 KčJH™ JH001 Ochranný Respirátor FFP2 NR - černýKód: 23063 ks35,00 Kč105,00 Kč0 %0 %0,00 Kč105,00 KčJH™ JH001 Ochranný Respirátor FFP2 NR - ŠedýKód: 91433 ks35,00 Kč105,00 Kč0 %0 %0,00 Kč105,00 KčLoveBody VITAMIN D3 Forte - 2000 I.U. 50 UCG 90 KAPSLÍKód: 332161 ks164,46 Kč164,46 Kč0 %21 %34,54 Kč199,00 KčZdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 -Blue flowersKód: 91721 ks59,00 Kč59,00 Kč0 %0 %0,00 Kč59,00 KčZdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 -Cross linesKód: 91691 ks59,00 Kč59,00 Kč0 %0 %0,00 Kč59,00 KčZdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 -FlashKód: 91701 ks59,00 Kč59,00 Kč0 %0 %0,00 Kč59,00 KčZdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 -StripesKód: 91241 ks59,00 Kč59,00 Kč0 %0 %0,00 Kč59,00 Kč


Požadované řešení

Jsem ochotna zboží přijmout, pokud jej ještě mají, v opačném případě žádám vrácené peněz zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2021 08:03, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2021 16:44, před 4 lety

Spotřebitelka nám zaslala následující doplnění stížnosti:

Dobrý den, reaguji na Váš mail z 16.4.21. Jedná se o moji stížnost na Ochrané roušky.cz ze dne 9.3.21. Chtěla jsem Vám dát na vědomí, že firma mi již vrátila peníze za objednávku.
Již jsem Vám psala, ale asi jste to přehlédli.
Děkuji za ochotu a za to že jste ochotní pomáhat lidem.
Búřilová Radmila

Na základě uvedeného stížnost zavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.