Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, první smlouva s touto společností byla celkem v pořádku, i když jsme volali málo, za ty peníze. Vše začalo, když se rozbil koncový přístroj. Zavolala jsem na zákaznickou linku a bylo mi sděleno, že přístroje neopravují, ale dávají!!! nové, že nám je přiveze kurýr,víc nic. Pozdě, bohužel, jsem pochopila proč. Kurýr tedy 4.2.2013 přivezl přístroj, manžel podepsal převzetí balíku a to bylo všechno. Ovšem po otevření balíčku jsme zjistili, že jsme udělali chybu. Bez souhlasu a bez podpisu nám byla prodloužena automaticky smlouva a samozřejmě také zvýšený poplatek za služby. Ta nová smlouva byla součástí balíčku s tím přístrojem uvnitř zabalená a my jsme si ji,samozřejmě, mohli přečíst až po podpisu převzetí balíčku, takže jsem vlastně podepsala podvodně podstrčenou smlouvu. Nebylo to sice do 14 dnů, ale chtěla jsem smlouvu zrušit. Žádnou novou smlouvu jsem nepodepsala a ani jinak neodsouhlasila, protože před podpisem převzetí balíčku, mě nikdo neseznámil s tím, že převzetím telefonu automaticky podepisuji novou smlouvu na 24 měsíců. Mnohokrát jsem s nimi komunikovala,, ale oni mi neustále tvrdili, že jsem smlouvu podepsala a odsouhlasila do telefonu. Když jsem chtěla, aby mi přehráli ten telefonní rozhovor tak mi odpověděli, že to oni nesmí, že to je jenom pro jejich vnitřní potřebu. Chtěla jsem ať mi poskytnou adresu na jejich řídící orgán v Praze, to mi zase odpověděli, že kontakt na ně nesmějí dávat. To byly nekonečné odpovědi, na každý můj odpor písemný, mi vždy přišla odpověď, ať přesně uvedu kdo jsem a ať jim laskavě sdělím, o co mi jde, vyloženě si ze mně dělali srandu, což jistě si dovedete představit mě vytáčelo do nepříčetnosti, pořád jsem ale byla slušná.Bylo to stále dokola co chci a kdo jsem. Stále jsem se oháněla tím, že smlouva nemůže být platná, protože jsem nic nepodepsala a ani s ničím ústně nesouhlasila. Když jsem si konečně našla adresu na jejich vedení a napsala jsem jim, ti se vůbec nenamáhali mi odpovědět, ani jedním písmenkem. Prostě jaké jednání má vedení stejně mají dovoleno jednat i na jejich zákaznické centrum. Toto centrum je jediné spojení, protože vedení firmy nereaguje vůbec a stalo se mi také, že jsem emailovala, ale oni zřejmě email smazali a sdělili mi, že nic nedostali. Podle recenzí a stížností více jejich zákazníků na internetu, to byla jejich praxe, co se jim nehodilo, to smazali a neodpověděli. Za tu dobu od 4.2.2013 do této doby jsem zaplatila kolem 6000,- Kč, neprovolala jsem ani jedinou vteřinu, to vše na základě nepodepsané a neodsouhlasené smlouvy podvodně získané na základě požadavku výměny nebo opravy nefunkčního přístroje, Kdybych byla věděla co všechno s tím novým přístrojem budu muset absolvovat a trpět, tak bych o nic nežádala a okamžitě bych s nimi přerušila jakoukoliv komunikaci a spolupráci a přešla k jiné společnosti. Jsme důchodci a tato částka je pro nás dost podstatná a ještě ke všemu za nic. Prostě s nimi není žádná slušná domluva zapírají, lžou a dělají si z Vás srandu, bohužel za těžké prachy. Jejich jednání je sprosté a podvodnické. Rozhodla jsem se tedy předčasně ukončit smlouvu, samozřejmě s tím, že budu muset uhradit pětinu zbývajících poplatků k 30.6.2014. Podvodníci zase zaúřadovali a souhlasili, ale s tím že až k 31.7.2014. Prostě v žádném případě nerespektují oprávněné požadavky zákazníků. Ještě mi bylo sděleno, že budu muset zaplatit 2000,- Kč za ten telefon, protože je dotovaný. Nevím sice co to je, ale vztekala jsem se , že telefon je nepoužitý a že ho mohu poslat splátky. Sdělili mi, že jim ho tedy zaplatím a pošlu, a oni mi pošlou zpátky 200,- Kč jako dobrému zákazníkovi. To je neskutečná drzost a výsměch blbému zákazníkovi,který naletěl šmejdům. Tu výpověď jsem podávala asi týden před koncem června. Podle ČTÚ to prý stačilo. Tak mi tedy nezbývalo nic jiného než na to přistoupit, abych už měla konečně pokoj. Čekala jsem až mi přijde konečné vyúčtování. Dnes je půlka listopadu a stále nikde to konečné vyúčtování, ale stalo se něco horšího, byla na mě poslána vymáhací agentura APS, která mi sdělila, že mám firmě AIR zaplatit 755,91 Kč nebo že na mě pošlou svoje lidi na vymáhání a zaplatím mnohem víc. To mě tedy rozlítilo a emailovala jsem jim zpátky několikrát, jak to vlastně je. Odpověděl mi jakýsi J.Novotný, že když zaplatím alespoň částku 432.-Kč do 12.11.14 tak mi odpustí pokutu. Hned nato mi ovšem přišla od nich upomínka, kde mám zaplatit zase těch 755,91 Kč a zase vyhrůžka návštěvou jejich vymahačů. Stále a stále dokola si melou jen svou.Opět jsem komunikovala s AIR a tam mi bylo řečeno, že mám zaplatit 432,- Kč, za dobu od 19.7.14 do 18.8.14. Nesouhlasila jsem s tím, že jsem nějakou fakturu dostala, ale pracovnice z call centra mi odpověděla, že oni to poslali, takže za to může pošta, že to nedoručila. Stále jenom jiní a oni nic, oni jsou andělé. Když jsem oponovala jak to, že do 18.8.14, bylo mi sděleno, že je tam napsáno, že to je jenom do 1.8.14. To skutečně nemá obdoby, že za O provolaných minut, za dobu 12ti dní mám zaplatit 432.- Kč!!! Opět jsem vznesla na emailu dotaz, ale odpověď žádná, normální jednání této firmy. Nehodí se jim to, tak neodpovídají. Možná, že se Vám zdá, že tady melu stále dokola to samé, ale bohužel to tak je, stále stejné otázky a buď žádné nebo blbé odpovědi. To je neuvěřitelné jak je jednání takové firmy sprosté a jak je možné, že něco takového může v této zemi podnikat. Děkuji za případnou pomoc Teplá Miloslava
podvodem získané pokračování smlouvy
Žádám, aby byla anulovaná smlouva, která byla získaná podvodem, bez jakýchkoliv informací předem a upozornění co všechno s tím převzetím přístroje nastane a úplně mimo jakoukoliv provozovnu. Nic nepodepsáno a nic neodsouhlaseno, ale musím platit jak mourovatá. Na jasné otázky nejasné a vyhýbavé odpovědi. Na každý požadavek, aby mi poskytli hodnověrný důkaz mého souhlasu, tak mi odpověděli, že to mají jen pro interní potřeby. Nemám zkušenosti s takhle sprostou firmou.
|
Tweet |
Společnost je povinna provést vyúčtování ceny za poskytnuté služby. Spotřebitel by si také měl hlídat, zda mu vyúčtování došlo nebo nikoli a tuto situaci řešit. Ovšem pokud spotřebitel neví, kolik má platit, nemůže zaplatit, dokud mu společnost vyúčtování řádně nedoručí. V tomto případě by společnost měla prokázat doručení, pokud požaduje nějaké sankce za nevčasné zaplacení. Dále platí, že nezaplatil-li účastník ve lhůtě splatnosti uvedené na vyúčtování ceny za poskytnuté služby, podnikatel jej prokazatelně upozorní a stanoví náhradní lhůtu plnění ne kratší než 1 týden ode dne dodání upozornění. Tedy mělo by spotřebiteli být dodáno i toto upozornění.
Spotřebitel může vyúčtování reklamovat nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace, může nejpozději do jednoho měsíce od vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Český telekomunikační úřad můža také řešit spory mezi stranami, které se týkají povinností uložených zákonem o elektronických komunikacích. Úřad nění příslušný ve věci úhrady nákladů za koncové zařízení.
Z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitelka smlouvu vypověděla, nyní si tedy strany musí vypořádat vzájemné závazky, které mezi sebou mají. Při předčasném ukončení smlouvy má společnost právo požadovat úhradu, která nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek. Výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením by měla být součástí smlouvy. To že smlouva nebyla uzavřena, nebo byla spotřebitelka při jejím uzavírání uvedena v omyl by musela nyní prokázat, pokud po celou dobu služby využívala a platila za ně.
Vážená paní Teplá,
dne 4.2.2013 jste telefonicky prodloužila závazek u Vaší služby a souhlasila jste se zasláním přístroje za dotovanou cenu 1 Kč, který jste následně 5.2.2013 aktivovala k Vaší dosavadní službě. Dopis, který jste obdržela není smlouva, ale potvrzovací dopis.
První reklamaci jsme přijali v únoru 2014 a dne 24.2.2014 jsme Vám zaslali vyjádření emailem. V březnu 2014 jste reklamovala výše faktur. Tyto faktury byly navýšeny o upomínky za pozdní úhrady faktur.
Dne 27.6.2014 jsme přijali písemnou výpověď, dle Všeobecných obchodních podmínek je výpovědní lhůta jeden měsíc a začná plynout od 1. dne následujícího měsíce po přijetí výpovědi. Službu jsme Vám ukončili s doplacením paušálů ve výši 1/5 k 31.7.2014.
Závěrečná faktura byla vystavená 19.8.2014 na celkovou částku 432 Kč. Tato faktura obsahuje paušál do data ukončení služby (19.7. - 31.7.) a 1/5 doplacení paušálů.
Fakturu jsme Vám zaslali prostřednictvím České pošty a zároveň jsme odeslali SMS zprávu na Váš kontaktní telefon. Před splatostí jsme Vám odeslali další SMS zprávu a dne 16.9.2014 jsme Vám odeslali písemnou upomínku.
Dlužná částka ve výši 432 Kč byla předána vymáhací agentuře. Poplatky této společnosti jsou pouze v její kompetenci.
V tuto chvíli je dlužná částka uhrazena a Váš zákaznický účet je vyrovnán.
S pozdravem
Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Paní Sladová, předvánoční přípravy trochu zdržely moji odpověď. Zase jsou v odpovědi, jako vždy, nepravdy. Žádný závazek jsem si neprodloužila, jenom jsem požádala o opravu nefungujícího koncového přístroje!!! Nikde jsem ani písemně a ani telefonicky nesouhlasila s pokračováním smlouvy, vynucené na mě tímto podvodným způsobem, výměnou nefungujícího koncového přístroje za nový. Jakmile jsem ten balíček, doručený kurýrem převzala, automaticky začala běžet nová smlouva, další podvodné jednání. Kdyby mi bylo sděleno, že výměnou toho nefunkčního přístroje uzavírám novou smlouvu nikdy bych na to nepřistoupila, protože jsem zjistila, že existují mnohem levnější, kvalitnější a ne tak lživé firmy. Při telefonním hovoru jsou zákazníci upozorněni na to, že hovor je nahráván, tak mi tedy tento hovor přehrajte. Výmluva, že je to jen pro interní potřebu je zase podvod, kolikátý? Tolik různých pracovníků této firmy mi odpovídalo, to už se nedá ani spočítat. Jeden se vymlouval na druhého a pořád dokola. Zase stejné, jako u jiných stěžovatelů na Vaší firmu. To co se Vám nehodí "do krámu" to jste neobdrželi, podle jiných mažete i nehodící se emaily atd.To opakuji stále a je to pravda. Také do dneška nevím, co to je dotovaný přístroj, protože mě to nikdo z Ufonu neřekl a neodpověděl. Jestliže ten přístroj nešel opravit, měla jsem na to být upozorněna a to obzvláště, když šlo o další pokračování smlouvy na 24 měsíců a za vyšší měsíční platbu, to se ovšem nestalo!!!!! Výše faktur nikdo nerozporoval, protože jsem věděla, že jsem pozdě zaplatila. Zase Váš výmysl. Rozporovala jsem pouze výši poslední faktury, protože tam bylo uvedeno, že za 12 dní v srpnu jsem měla uhradit částku 432,- Kč. Žádnou fakturu, kterou jste údajně poslali na moji adresu jsem neobdržela, zase jste to svedli na Českou poštu, že to nedoručila, zajímavé je, že všechny faktury před tou poslední byly doručeny. Zase jenom jiní, Ufon je anděl bez jediné chybičky, to všechno ostatní a jenom jim chtějí škodit. A nikdy se nestalo, že by pošta něco nedoručila. Zase Vaše hloupá výmluva. Ostatně podobné nepravdivé výmluvy dostává více zákazníků, jak je možno si ověřit na internetové diskuzi k Vaší firmě. Nebo, že by si všichni vymýšleli. Jako další, žádnou SMS zprávu jsem nedostala. Vymáhací agentura mě sice vyzvala, abych zaplatila dlužnou částku i s pokutou, ale když jsem jim vylíčila jak to vlastně je a jaká jste Vy firma, tak mi žádnou pokutu nedali a napsali, že tím, že jsem uhradila 432,- Kč je vše vyřízeno a vymáhání ukončeno. Nikdo se prostě se zákazníkem nebaví, vše se jenom vyřizuje po telefonu, aniž by zákazník mohl něco namítat nebo s něčím nesouhlasit. Jako perličku bych chtěla uvést, že mi byla poslána, pozdě, emailem faktura, po několikerém upozornění, že mě žádná písemná nepřišla, a bylo mi napsáno v něm, že si mám ten email přečíst na druhé straně. Asi jsem blbá, ale neumím email otočit, abych si mohla přečíst něco na druhé straně. Zase specialita firmy Ufon. Já se vůbec divím, že se nestydíte v takové firmě pracovat, když si musíte být vědomi toho, že klamete zákazníky a to vědomě. Jestliže jsem s tím vším souhlasila, ukažte mi podpis nebo přehrajte ten telefonní hovor. Možná by se mohlo říci, že jsem si to všechno vymyslela, to by ovšem nemohlo být tolik negativních hodnocení na Vaší firmu. Nesmíte poskytnout telefonní hovor, nesmíte sdělit adresu a jména Vašeho vedení v Praze, ale klidně můžete bez jakéhokoliv souhlasu prodloužit smlouvu,aniž byste předem upozornili zákazníka, že novým přístrojem, který on nežádá, automaticky prodlužujete smlouvu na 24 měsíců za vyšší poplatek, aniž by on věděl za co tu vyšší cenu má platit. Neviděla jsem žádné výhody při volání za tu vyšší cenu. A Navíc, za to, že jsem neprovolala ani vteřinu jsem Vám zaplatila přes 6000,- Kč!!!!! To je potom výdělek pro firmu, že? Dne 26.6.2014 jsem poslala doporučený dopis, "s vrácenkou", neodborný název, aby mi to nikdo nemohl zapřít, na vedení firmy do Prahy a do dneška mi nikdo neodpověděl. Případná poznámka, že nejste vedení v Praze, je odpověď jednoznačná jaké vedení takoví podřízení. Někdo Vám ty lži musí schvalovat a následně promíjet a vinu hodit na zákazníka, který si něco pořádně nepřečetl nebo že pošta něco nedoručila. To tedy umíte perfektně, v tom nemáte konkurenci.Příliš mnoho záhad a nepravd ve Vašem jednání. Jak jsem již několikrát uvedla nejsem sama, kdo si na tuto firmu stěžuje. A mělo by to odradit i případné nové zákazníky, jak utratit 6000,- Kč a neprovolat ani jedinou vteřinu. A také se divím, že vůbec taková firma, když je na ní tolik stížností má v tomto státě povoleno podnikat. A navíc, že zde neexistuje žádný orgán, který by toto jednání potrestal. Přehazují si kompetence jeden na druhého. Proč by se měl podvedený zákazník obracet na soud a vyhazovat další zbytečné peníze, když by to měl řešit nějaký kontrolní orgán. Jedna stížnost by se dala přehlédnout, ale tolik, to už něco o té firmě říká. Teplá Miloslava
Vážená paní Teplá,
hovory jsou nahrávány pouze pro interní potřeby poskytovatele. Hovor jsme prověřili a s prodloužením závazku jste souhlasila. Smlouva byla prodloužena na základě telefonického souhlasu, převzetím a aktivací přístroje.
Přístroj má standardní záruční lhůtu 24 měsíců, jelikož tato lhůta uplynula, operátor Vám nabídl přístroj za dotovanou cenou 1 Kč. Standardní cena přístroje 1990 Kč.
Vymáhání dlužné částky bylo ukončeno z naší strany dne 20.11.2014.
S pozdravem
Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Paní Sladová, já bych chtěla ten hovor slyšet, již několikrát jsem Vám psala, že bych ten hovor chtěla slyšet, jestliže je to takovéhle dohadování, tak byste měli zákazníkovi umožnit, aby si to poslechl. Jinak je to nedůvěryhodné. Již několikrát jsem Vám napsala, že kdyby mi to bylo srozumitelně vysvětleno, tak bych na to nikdy nepřistoupila. Manžel převzal balíček od kurýra, zabalený, v takové rychlosti, že si nic nemohl přečíst, co bylo obsahem toho balíčku. A navíc držitelkou smlouvy jsem já a tedy ten balíček jsem měla převzít také já, to si neuvědomujete? Vy prostě máte jenom samé výmluvy a svádění Vašich nekalých kšeftů na ty druhé. Vymáhání bylo ukončeno emailem od té vymáhací agentury, a ani jsem od nich nedostala žádný postih. To je prostě hrozné, co vy jste za firmu. Teplá Miloslava
Vážená paní Teplá,
jak jsem již uvedla, hovory slouží pouze pro vnitřní kontrolu poskytovatele a tento hovor Vám není možné poskytnout.
S pozdravem
Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Stale jenom výmluvy a výmluvy. Pochopila bych to, kdyby to chtěl nekdo cizí, ale jsem to, osoba přímo zainteresovana na tomto případu. Je zajímavé, že jste tento rozhovor velice ochotně poskytli ČTÚ. Také jste ČTÚ lhali o tom, že jsem nesouhlasila s tim, že jsem musela zaplatit pokutu za pozdni platbu. Proti tomu jsem nic neměla. Vykladali jste jim na toto tema jenom same lži. Je zajimave, ze když jsem te spolecnosti na vymáhání napsala jak to všechno bylo, tak mi poslali, ze zadnou pokutu nepožadují, zajimave ze? . Lžete podle toho, kdo se na Vas právě obráti, jste ohebni podle toho, kdo zrovna po vás něco chce. Požaduji vraceni peněz, protože jsem neprovolala ani vteřinu a to z toho důvodu, že jsem žádnou smlouvu nepodepsala a telefon jsem taky neprevzala ja. A kdyz nechcete poskytnout ten hovor, tak jsem s vámi třeba ani netelefonovala. Myslim, že existuje něco takového, že potencionální zákazník má mit možnost si smlouvu poradne prostudovat, než ji podepíše. A jaky máte dukaz, že jste telefonovali právě se mnou. Nic jsem nepodepsala takze to neplati. Opravdu jste tak sprosti a neomaleni, že takhle podvadite lidi? Ale je vidět, že vaši šéfové jsou naprosto lhostejni k tomu, jake hnusne je Vaše jednání, tedy i jejich a jak se o vás pise. Za komunistu by vam tenhle podvod neprošel. Myslim, ze byste za nich takovým to zpusobem tady podnikat nemohli Teplá Miloslava
Vážená paní Teplá,
poskytli jsme ČTÚ všechny potřebné informace, které tento úřad požadoval. V případě prodloužení závazku nezasíláme smlouvu k podpisu, ale pouze akceptační dopis (dodatek k původní smlouvě). Reklamaci na prodloužený závazek jsme přijali po roce trvání smlouvy.
Na prodloužení závazku se vztahuje zákonná lhůta 14 dnů, tuto lhůtu jsme nevyužila.
V tuto chvíli vyčkáme na vyjádření ČTÚ.
S pozdravem
Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Stále nic konkrétního, jako další důkaz jednání této "hvězdné společnosti, je pokuta od ČTÚ, za nekalé jednání. Ovšem ty komentáře, které v diskuzi jsou, za ty by se měla poctivě podnikající spolecnost stydět. To ovšem ale Air ne, oni zase nic oni jsou bezchybni to zi druzi, kteří je chtějí ocernovat. A hlavně je komentováno, jakou směšnou pokutu jim vyměřil ČTÚ, vzhledem k tomu, jaké maji zisky z toho jejich "vždy bezchybneho jednání". Najde se už konečně někdo, kdo podnikani této společnosti zatrhne. Nadale trvám na tom, aby mi byly vráceny penize, které jsem zaplatila, aniž bych provolala jedinou vteřinu.
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.