Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Práce ing. Š. je tak nekvalitní, že nyní bourám veškeré stropy, stěny a rozvody od plynových kotlů na vile v Břevnově. Nikde není těsnění ve spalinových cestách od kotlů, příruba na kotli Imergas je tak namontována, že nejde narovnat a musel jsem zakoupit novou. Na hlavě komínů nejsou kryty a při dešti zatéká do kotlů. Prostě kdo vidí práci ing. Š. musí uznat, že dvakrát už NE.
Mimochodem jsem se dozvěděl, že v prodejně Imergas dluží nemalou částku za materiál, který zaplacený dostal. Jedná se o pět kotlů Imergas. Toto výše popsané je jenom zlomek toho, co ing. Š. dokázal na jedné zakázce. Teď to bude stát minimálně jednou tolik, za což mu velice děkuji. Ing. Š. nereaguje ani na jakoukoliv komunikaci. Tímto jsem Vás chtěl informovat, že z Vašeho úvodu na stránkách, bych vážil zmiňovat jeho jméno. Do dnes mi ještě nedodal revizní zprávy a záruční listy od kotlů, dva kusy. Ty samozřejmě chci a dostanu je.
ZTI, Kominické práce
Jsem ochoten přistoupit na kompenzaci 20000,- kč a dodání všech potřebných dokumentů. Děkuji.
|
Tweet |
Ze stížnosti vyplývá, že mezi spotřebitelem a podnikatelem byla uzavřena patrně smlouva o díle (§ 2587 občanského zákoníku), přičemž provedené dílo mělo vady. O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. V souladu s nálezem Ústavního soudu ČR (sp. zn. IV. ÚS 2989/16) se na danou problematiku použije ustanovení o koupi zboží v obchodě, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.
Z toho vyplývá, že spotřebitel má vůči zhotoviteli díla nároky vymezené v § 2169 občanského zákoníku. Pokud je dílo vadné, může spotřebitel v rámci uplatněné reklamace požadovat (bezplatnou) opravu věci, a není-li to možné, tak nárok na odstoupení od smlouvy. Při odstoupení od smlouvy vrací podnikatel/zhotovitel spotřebiteli peněžní prostředky, které mu spotřebitel za provedení díla zaplatil.
Reklamace musí být vyřízena zásadně do 30 dní. Nestane-li se tak, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy pro podstatné porušení smluvní povinnosti ze strany podnikatele (19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele v kombinaci s § 2002 občanského zákoníku).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.