Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 19.7.2013 jsem u www.mall.cz zakoupila trojkombinaci kočárku Casualplay set S4 titanium. Kočárek začala používat až v polovině října, před cca 2 měsíci jsem vyměnila hlubokou korbičku a používám sportovní verzi. Reklamovala jsem na kočárku čtyři vady. Trhá se látka u cvočku u střešní boudičky, prasklá objímka u brzdy a utržený nýt u madla a nešlo zaaretovat přední dvojkolečko. Reklamaci střešní boudičky odmítli s tím, že je to vysloveně mechanická vada. Jak mám tedy skládat kočárek, když musím i tu stříšku sklopit? Bez sklopení stříšky není možné kočárek složit. U Madla a prasklé objímky zamítli reklamci, ale vyměnili nad rámec záruky. U předního kolečka reklamaci uznali a vyměnili za nové, ale kočárek jsem zakoupila s kolečkama, které mají ráfky černé a vrátili kočárek z reklamace se stříbrnými ráfky. Přední kolečko je nyní stříbrné a vzadu černá. A madlo po výměně je taky s jiným nápisem. Moje mělo nápis Casualplay a nyní mám madlo s nápisem Playextreme (taky značka Casualplay, ale jiný kočárek). Díly jsou originální, které vyměnili, ale nejsou stejné. Kočárek je nyní vzhledově jiný, než jsem jim posílala a který jsem zakoupila. Po této reklamaci jsem poslala kočárek zpět, s tím že nesouhlasím s výsledkem reklamace. Kočárek po týdnu poslali zpět a odepsali, že reklamaci neuznávají a jiné originální díly nemají a kočárek nemám znovu odesílat na reklamaci, jinak budu hradit dopravu kočárku zpět. Nikdo mě ani nekontaktoval ze servisu či od prodejce, že nemají úplně stejné náhradní díly.
Vrácení peněz nebo stejné náhradní díly, které jsou na kočárku a výměna stříšky.
|
Tweet |
Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.
Cílem opravy je odstranit vady věci a uvést věc do bezvadného stavu, který odpovídá stavu původnímu.
Vážená paní Válková,
kontaktuji Vám jménem společnosti Mall.cz. Prosím zašlete mi na emailovou adresu overeno@mall.cz číslo objednávky nebo reklamace. Ráda se na to podívám a budu Vám informovat.
Prosím do předmětu zprávy uveďte Dtest.
Veronika,
Mall.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, ani nám nesdělila, zda využila přímého kontaktu na společnost, stížnost uzavíráme.