Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V několika měsících v roce 2020 a naposledy za měsíc 02/2021 byl účtován
a současně přímým inkasem spolu s dalšími položkami stržen z mého účtu
2x měsíční poplatek za ČRo a ČT.
Reklamaci zaplacených plateb je podle sdělení na platebním dokladu podat písemně na adrese Česká pošta, s.p. oddělení SIPO, Wolkerova 480,
749 20, Vítkov, sipo-reklamace.vakvi@cpost.cz.
Reklamaci na uvedenou e-mailovou adresu nelze poslat, protože je nesprávná.
Proč nelze v dnešní době vyřídit podobné záležitosti digitální formou ?
Upozornit Českou poštu, s.p., na nesprávné informace ohledně reklamací
na platebním dokladu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním zmíněných služeb, je třeba je reklamovat.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman