Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
registrovala jsem se zdarma u spol. Academic-singles, což je u společnosti stále zdůrazňováno (zdarma). Po registraci jsem měla přístup k rozmazaným obrázkům. Pak jsem dostávala jakési pozdravy od mužů, a když jsem chtěla odpovědět, dostala jsem se do kruhu stejných naprosto hloupých otázek. Smlouvu jsem nesepsala a nevěřím, že společnosti cosi dlužím.
Z internetu jsem okopírovala uvedenou e-mai adresu společnosti: email:
zakaznickyservis@academic- singles.cz
ovšem bylo mi ihned sděleno, že adresa není ve správném tvaru (zkoušela jsem to několikrát). Chtěla jsem požádat o kopii smlouvy, kde jsem se zavázala k nějaké platbě.
Chci prostě jakýkoli kontakt s touto společností ukončit, ale nemám jistotu, aby mě nežalovali za nějaké peníze, které jim dlužím.
Výpověď při odstoupení od "smlouvy" - což je jen registrace, je tak složitá a pochybná, že bych ji pak ani nemohla řádně doložit. Jednalo by se vlastně jen o dopis do na uvedenou adresu.
Prosím o Vaši radu či pomoc.
Pokud společnosti Academic singles skutečně dlužím podle zákona, zaplatím.
Děkuji předem
S úctou
T. Morrow
seznamovací agentura pro seniory
Ujištění, že nemám žádné finanční povinnosti vůči společnosti Academic-singles a ujištění, že veškerý kontakt mezi mou osobou a touto společností je definitivně ukončen aspoleřnost nemá právo mě nadále oslovovat. (Je-li to takto možné :)
Děkuji
|
Tweet |
Registrací může být uzavřena smlouva tzv. distančním způsobem.
Nově pro vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem platí aktualizované smluvní podmínky. Změna (v některých bodech) těchto podmínek je důsledkem mimosoudního řešení sporu vedeného se společnostmi provozujícími seznamky v rámci projektu www.neferoveseznamky.cz, který byl připraven a organizován spotřebitelskou organizací dTest.
Změna dle preambule Všeobecných obchodních podmínek společnosti dopadá na všechny spotřebitele (viz pasáž „pro všechny zákazníky společnosti be2 S.a.r.l. platí výlučně tyto Všeobecné obchodní podmínky“).
Konkrétně se změny týkají i zjednodušení procesu ukončení placeného členství
- nově je možné členství ukončit kdykoliv – bez výpovědní doby – přímo prostřednictvím webových stránek seznamky (např. v sekci „Nastavení“ v profilu spotřebitele – to však závisí na konkrétní seznamce a jejím „názvosloví“).
Více na https://www.dtest.cz/clanek-8655/uzavreli-jsme-s-online-seznamkami-dohodu-ktera-pomuze-spotrebitelum.
V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den, prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště. Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.