Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:464
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#49218Nedodání zboží, nekumunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2021, před 4 lety

Otakar Veselý

Znění stížnosti

Dne 19.2. jsem na webu ochrannerousky.cz objednal a kartou zaplatil 2ks Nano respirátoru BreaSAFE® CLASSIC FFP3 + dopravu, celkem 429Kč. Inzerovaná dodací lhůta (zboží skladem) byla 2 dny. Již 25.2. jsem obdržel e-mail :

Vážený zákazníku,

narovinu, jsme zavaleni objednávkami, které se snažíme postupně odbavovat. Jste v pořadí a věříme, že se na Vás dostane co nevidět. Pokud se změní skladová dostupnost zboží, dáme to hned vědět na e-shopu.
Poprosíme Vás o trpělivost. Snažíme se, ale váš enormní zájem nás popravdě překvapil.
Ale nějak to zvládneme a předem děkujeme za pochopení a ještě jednou se moc omlouváme za zdržení objednávky.

S přáním hezkého dne
Ochrannerousky.cz

Když zboží stále nedorazilo, poslal jsem dne 2.3. požadavek na vrácení platby na kartu. Do dnešního dne nepřišla žádná reakce.
Firma stále nabízí na e-shopu tyto roušky s okamžitým dodáním. nemohu se tedy zbavit dojmu, že se jedná o podvodnou firmu, která vyláká ze zákazníků peníze, ale nedodá zboží.


Produkt

Potvrzení o platbě bylo odesláno z e-mailu ochrannerousky.cz spolu s fakturou číslo 527602, vystavenou firmou Viralis s.r.o., IČO 05340721.


Požadované řešení

Žádám o okamžité vrácení peněz na kartu. Roušky již nechci, musel jsem si je koupit jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 08:09, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 13:11, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, neboť nás kontaktoval s žádostí na doplnění vývoje případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.3.2021 14:08, před 4 lety


Otakar Veselý

Hodnocení:

Komentář: Dne 16.3. mi bylo doručeno objednané zboží (mělo být doručeno do 22.2!), i když jsem společnost žádal o vrácení peněz, neboť jsem musel zboží zajisti jinde. Tato společnost je neseriózní, stále inzeruje dodávky do tří dnů, ale ve skutečnosti dodává (pokud vůbec) po násobně delší době. Myslím, že na její praktiky by měla být upozorněna ČOI, neboť postižených zákazníků jsou stovky (těch, co se ozvali).
Každopádně děkuji dTestu za intervenci, protože je možné, že bez ní bych se zboží nikdy nedočkal :-)