Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
3x som sa dopytovala aktualny stav mojej objednavky.
Kedy mozem ocakavat dodanie tovaru?
Bez odozvy. Tovar je zaplateny a neviem sa domoct odpovede.
Dakujem
úložný prostor pod postel 150cm 2x, Varianta:Barva dreva: Orech
potrebujem vediet, kedy mozem ocakavat dodanie tovaru.
Ak to nebude mozne, ziadam o vratenie zaplatenej ciastky.
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena kupní smlouva, jsou smluvní strany zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení.
V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.