Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#49221Maji poruchu na automatu na lahve ...takže lahve neberou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2021, před 4 lety

Miroslav Nemček

Znění stížnosti

Dobry den , chtel jsem dnes v 19.30 hod nakoupit v penny marketu na ul.Karla IV , Pardubice , 53302 , pivo a jiny tovar a take vratit lahve , avšak nastal problem pan miřekl že automat nejede a lahve my neveme , takze s cca 40 lahvami jsem musel prodejnu opustit s tym , že mi pan nevedel vysvetlit proc nejede automat a proc cely den nezavolal opravare , pak na otazku kdy bude opraveny nerekl nic a odesel ....Ten pan tam nema co delat kdyz nevi odpovedet na zakladní otazky . Tak jsem ho vyzval aby mi lahve sebral rucne avšak to odmitl a zmizol jak smrad;
Tak jsem se ptal u pokladny kdy bude oprava a kdy muzu vratit lahve a nakoupit si tovar ...opet nic ...no konec s takym obchodem ...ted asi automat bude tyden mimo mozna vic a nic se nedeje ...Takze nemuzeme pivo nakupovat kdyz neberou lahve ...prece vratny obal musi i bez automatu vzit a vratit penize pripadne za jiny tovar vymenit ...Takisto je vzdy problem tovar co maji mit v akci vzdy nemaj nebo jen 1 ks aby nalakali lidi ...
Pak at ho zavrou s takymto pristupem ...Anebo at tam lidi delat nechteji at tam nedelaj , nikdo je tam nenuti delat ...Lidi je dost...
Dekuji , udelejte s tim napravu a hlavne nesidte lidi ..


Požadované řešení

normalni pristup a urgentní hlaseni opravy , zjistit termin opravy a vyvesit ceduli , oznam a hlavne nedelat mrtviho brouka kteremu je vsechno jedno !!!
Anebo si nekdo schvalne nevsima a nechce ni delat ???
Tak at tam nedela a hledaj nove lidi , lidi je dost
Nezodpovedny lidi vymenit za zodpovedny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2021 10:21, před 4 lety

Ze zákona č. 477/2001 Sb., zákon o obalech, vyplývá, že prodejce je povinen vykupovat zpět pouze ten typ lahví, které do prodeje uvádí. Nezáleží tedy na etiketě, ale na typu lahví.

Prodejce se musí řídit při výkupu vratných zálohovaných obalů mimo jiné ustanovením § 9 odst. 4, 5 zákona č. 477/2001 o obalech, který závazně stanoví následující povinnosti podnikatele:

4) Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží.

(5) Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na zodpovědné vedoucí pracovníky uvedené provozovny.

Česká obchodní inspekce jakožto státní dozorový orgán dohlíží rovněž dle § 18 zákona o ochraně spotřebitele na náležité informování spotřebitele, které se týká výkupu vratných zálohovaných obalů. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 13:49, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.