Společnost


SGE STAVEBNÍ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49224Neodborná montáž měřidel na radiátory.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2021, před 4 lety

Bohuslav Teska

Znění stížnosti

Dne 21.12.2020 prováděl zaměstnanec této firmy výměnu měřidel na radiátorech.O jeho odbornosti svěčí fakt jak postupoval. Po odstranění starých měřidel nebyl schopen na to samé místo přilepit nové měřiče a tak je nejdříve nalepil 10 cm nad a potom zase 5 cm vedle. Takto se to opakovalo u dvou deskových radiátorů.Učinil tak i přes náš výslovný nesouhlas a nepomohl ani telefonát jeho nadřízenému panu M.

Slyšeli jsme jenom výmluvy že je na to sám a že ho firma špatně vybavila. Výsledek jsou poškrábané a lepidlem opatlané radátory.Na začátku měla firma snahu o nápravu ale to brzo skončilo .Dodali jsme vše co firma požadovala ,vyčíslení škody ,oznámení škody kterou jejich zaměstnanec způsobil a nic. Jestliže na danou práci nestačil , měl práci odmítnout a nepáchat škodu.Dnes je to už třetí měsíc a nic se neděje. Teska Bohuslav


Produkt

Deskové radiátory Radik


Požadované řešení

Nová tělesa nebo demontáž a odborné přestříkání.(finanční vyrovnání)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2021 11:42, před 4 lety

Ze stížnosti plyne, že mezi stranami byla uzavřena pravděpodobně smlouva o díle (§ 2587 občanského zákoníku). Bylo-li dílo provedeno vadně, může spotřebitel uplatnit nároky uvedené v § 2169 občanského zákoníku - tzn. dílo reklamovat. V úvahu v řešené věci přicházejí nároky na (bezplatnou) opravu díla nebo na odstoupení od smlouvy o díle. V případě odstoupení od smlouvy o díle má spotřebitel nárok na to, aby mu byly vráceny peněžní prostředky uhrazené zhotoviteli díla za jeho provedení.

Na vyřízení reklamace má zhotovitel zásadně maximálně 30 dní od data uplatnění reklamace. V případě, že není reklamace vyřízena včas, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy pro podstatné porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele (§ 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 13:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.