Společnost


MAVEX, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49227Nevrácení poštovného a doběrečného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2021, před 4 lety

Jan Ježek

Znění stížnosti

Dne 11.2.2021 jsem v eshopu MAVEX zakoupil zboží,které dorazilo cca 15.2.jelikož po obdržení a fyzické prohlídce jsem nebyl spokojen s výrobkem,tak jsem ho 18.2.2021(z důvodu omezené pracovní doby pošty)poslal zpět.jako odstoupení od smlouy v zákonné 14denní lhůtě.Eshop mi 2.3. poslal pouze SMS,že reklamace vyřízena dobropisem,ale ten mi neposlali.Potom 5.3. na můj účet dorazila z eshopu platba zpět,ale pouze za zboží,nikoli zaplacené poštovné a doběrečné.Tuto skutečnost jsem ihned po zjištění mailem reklamoval,ale z eshopu žádná odpověď.Nyní cca po 3 dnech jsem to mailem znovu urgoval,ale opět bez jakékoli odezvy.Ano dlužná částka není velká(139,-),ale v tuto chvíli mi jde spíš o princip...kdyby obchod cokoli odpověděl,můžeme se domluvit,ale když je to bez reakce...


Produkt

Platinum UV sterilizační box


Požadované řešení

dovyrovnání....vrácení poštovného a doběrečného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 09:56, před 4 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy uzavřené na dálku, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem, a to dle ustanovení § 1832 občanského zákoníku. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží hradí spotřebitel. Prodávající by je byl povinen spotřebiteli nahradit v případě porušení informační povinnosti ohledně placení těchto nákladů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 15:39, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.