Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Ve zkratce
https://tracking.packeta.com/cs/?id=4007780067
23.12.2020 - Na Aukru vyhrán NTB HP 4510S za 725,-
29.12.2020 - Podáno na zásilkovnu
30.12.2020 - Příjem na depo ve Svitavách
po novém roce urgence infolinky/mailu bez výsledku
15.1.2021 - Podány reklamace na nedodání (odesílatel) + ztracení zásilky (příjemce) podle instrukcí z infolinky Zásilkovny
17.1.2021 - Email z reklamací odesílateli: "jelikož došlo ke zjištění poškození zasílaného zboží. Přesněji se jedna o proříznutou bundu.
Poškození bylo zjištěno ještě v procesu doručování. Zásilka nebyla příjemci doručena." Odesílatel reagoval odpovědí že se nejednalo o bundu ale o NTB.
8.2.2021 - Email z reklamací příjemci - příjmutí reklamace a omluva za prodlení.
18.2.2021 - +/ v té době telefon na infolinku, dotaz o průběhu reklamace, odpověď: "máme 30 dnů od přijetí reklamace, ozveme se"
1.3.2021 - Emailový dotaz o stavu reklamace - s opakovaným upozorněním že o bundu nešlo.
9.3.2021 - Odpověď z reklamací "Děkuji za Vaši zprávu. Celá záležitost byla dořešena s odesílatelem zásilky. Požádám Vás, abyste se ohledně kompenzace obrátil přímo na něj"
Odesílatel dostal vráceno 65 korun za storno přepravy.
Zásilkovna Mezi Námi
Náhrada hodnoty ztracené věci - t.j. 725 korun.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uzavřel kupní smlouvu za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (po telefonu, přes internet, ...) a využil možnosti dopravy zboží, které nabízí obchodník, je za poškození (ztrátu) zboží odpovědný tento obchodník (prodávající), to i přesto, že poškození zavinil přepravce. Prodávající totiž odpovídá, že věc má při převzetí zboží spotřebitelem vlastnosti, které byly v kupní smlouvě sjednány nebo které se dají od zboží očekávat.
Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci přímo u prodávajícího. Prodávající má následně možnost požadovat náhradu škody po provozovateli přepravních služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.