Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#49228Ztracení zásilky v depu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2021, před 4 lety

Jan Chalupník

Znění stížnosti

Ve zkratce

https://tracking.packeta.com/cs/?id=4007780067

23.12.2020 - Na Aukru vyhrán NTB HP 4510S za 725,-
29.12.2020 - Podáno na zásilkovnu
30.12.2020 - Příjem na depo ve Svitavách
po novém roce urgence infolinky/mailu bez výsledku
15.1.2021 - Podány reklamace na nedodání (odesílatel) + ztracení zásilky (příjemce) podle instrukcí z infolinky Zásilkovny
17.1.2021 - Email z reklamací odesílateli: "jelikož došlo ke zjištění poškození zasílaného zboží. Přesněji se jedna o proříznutou bundu.
Poškození bylo zjištěno ještě v procesu doručování. Zásilka nebyla příjemci doručena." Odesílatel reagoval odpovědí že se nejednalo o bundu ale o NTB.
8.2.2021 - Email z reklamací příjemci - příjmutí reklamace a omluva za prodlení.
18.2.2021 - +/ v té době telefon na infolinku, dotaz o průběhu reklamace, odpověď: "máme 30 dnů od přijetí reklamace, ozveme se"
1.3.2021 - Emailový dotaz o stavu reklamace - s opakovaným upozorněním že o bundu nešlo.
9.3.2021 - Odpověď z reklamací "Děkuji za Vaši zprávu. Celá záležitost byla dořešena s odesílatelem zásilky. Požádám Vás, abyste se ohledně kompenzace obrátil přímo na něj"

Odesílatel dostal vráceno 65 korun za storno přepravy.


Produkt

Zásilkovna Mezi Námi


Požadované řešení

Náhrada hodnoty ztracené věci - t.j. 725 korun.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 07:54, před 4 lety

Pokud spotřebitel uzavřel kupní smlouvu za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (po telefonu, přes internet, ...) a využil možnosti dopravy zboží, které nabízí obchodník, je za poškození (ztrátu) zboží odpovědný tento obchodník (prodávající), to i přesto, že poškození zavinil přepravce. Prodávající totiž odpovídá, že věc má při převzetí zboží spotřebitelem vlastnosti, které byly v kupní smlouvě sjednány nebo které se dají od zboží očekávat.

Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci přímo u prodávajícího. Prodávající má následně možnost požadovat náhradu škody po provozovateli přepravních služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 15:35, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.