Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49233Pohledávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2021, před 4 lety

Karel Bernášek

Znění stížnosti

DObrý den,
poslední měsíc po mě vymáhá Fy. Redogan s.r.o. pohledávku 1170Kč a 790Kč za své služby. Nejprve SMS a posléze telefonicky. Jediné co mi sdělili, že jde o pohledávku za elektřinu. Další podrobnosti neznají (odběrné místo, atp.). V aplikaci eonu žádný dluh, emailem žádná upomínka (mám nastaveno zasílání emailem). Nakonec jsem se dopátral, že jde o vyúčtovací fakturu při prodeji nemovitosti, resp. ukončení smlouvy (plnou moc měl nový majitel). Eon tyto faktury posílá běžnou poštou a faktura mi nebyla doručena. Po zjištění jsem Eonu fakturu doplatil. Nicméně celkem často a sprostě mě stále Redogan urguje o částku za vymáhání. Částečně akceptuji své pochybení, ale celkově cítím křivdu. Byl jsem v přesvědčení, že faktura přijde doporučeně, nebo jak mám zadáno emailem, případně v aplikaci, což vyčítám eonu. Jak dál postupovat? Je nutné to v plné výši uhradit (pokutu 790Kč).?

_____________________________
* doplnění stížnosti zaslané spotřebitelem prostřednictvím e-mailové komunikace:
"Po telefonické žádosti prokázání dluhu za vymáhání fakturou, případně jiným dokladem zaslaným emailem (nejlépe s rozepsáním kolik co stojí), řekli, že nic takového nemohu dostat, případně až u soudu. Částku chtějí zaplatit na základě SMS. Je to možné?"


Požadované řešení

Jak postupovat?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2021 12:48, před 4 lety

V případě, že má spotřebitel zvolenou služby "zasílání dokumentů e-mailem", měla by mu společnost E.ON Česká republika, s.r.o. dokumenty touto cestou skutečně posílat. Pokud tak neučiní, porušuje tím svou smluvní povinnost a spotřebitel tak může požadovat náhradu škody vzniklou tímto porušením.

Společnost REDOGAN s.r.o. by měla spotřebitele (v souladu s obecnou informační povinností ve vztazích podnikatele se spotřebitelem) řádně poučit a seznámit, za co konkrétně danou částku vymáhá.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 15:30, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.