Společnost


Sweet Garden s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4924Předváděcí akce ve Valašském Meziříčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2014, před 10 lety

Hilda Bartoňová

Znění stížnosti

Dne 16.10.14 jsem se zúčastnila předváděcí akce prováděné pracovníky shora uvedené firmy v pensionu Magnolie ve Valašském Meziříčí.Jsem starší osoba ,74 let, a podlehla jsem neskutečnému nátlaku z jejich strany a zakoupila jsem dvouplotýnkový indukční vařič,k tomu jsem obdržela jako dárek sadu nožů, a sadu nádobí,z nichž druhá sada měla být rovněž dárek,jak vyplývalo z výherní obálky se záznamem R 1 a kde byla uvedena také sleva 30 000 Kč z celkové ceny.Celkem jsem zaplatila v hotovosti 40 000 Kč.Po návratu z akce jsem ihned zaslala doporučeně písemně odstoupení od kupní smlouvy č. 1619041 (nebo 1610041 - číslo není řádně čitelné).Po tel.domluvě s pracovnicí této firmy dne 17.10.14 v 15,00 hod mi bylo sděleno,abych zboží odeslala na adresu jejich firmy a do 14 dnů mi budou vráceny peníze.Dne 18.10.14 jsem zboží odeslala,ale 31.10.14 mi bylo doručeno zpět a od té doby firma se mnou nekomunikuje.O tomto jejich přístupu a postupu jsem informovala dne 12.11.14 ČOI ve Zlíně k dalšímu jednání na ústředí v Praze.Zároveň mi bylo tímto pracovníkem doporučeno obrátit se na Vás a proto s důvěrou se k Vám obracím o pomoc.V přípqdě potřeby nutné doklady Vám zašlu.



Děkuji za brzkou odpověď a přeji Vám hezký den a hodně úspěchů.


Hilda Bartoňová


Produkt

Popsané výše.


Požadované řešení

V8š náhled na skutečnost a možnost řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 09:44, před 10 lety

Byla-li smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemné plnění. Spotřebitel se pokusil splnit svou povinnost vrátit zboží, přičemž společnost nepřevzala řádně nabídnuté plnění a ocitla se tak v prodlení. Po dobu prodlení nese společnost nebezpečí škody na věci. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uschoval veškeré doklady prokazující pokus o vrácení zboží.
Dále je společnost v prodlení s vrácením kupní ceny, která měla být spotřebiteli vrácena nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Spotřebitel tedy může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení.
Doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti zaslal předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které bude společnosti určena dodatečná lhůta ke splnění své povinnosti (min. 7 dní). Po marném uplynutí lhůty by bylo nutné obrátit se společností na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2015 11:18, před 10 lety

Společnost se nám bohužel nepodalořilo kontaktovat. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Upozorňujeme spotřebitelku, že faktické vymáhání práva však může být obtížné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.1.2015 11:19, před 10 lety


Hilda Bartoňová

Hodnocení: