Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
KOUPIL JSEM ROUŠKY:
Číslo objednávky: 558013
Datum: 25.2.2021
ZAPLACENO:
25.2.2021 PŘES COMGATE
POTVRZENO S DODATKEM:
V současné době zpracováváme Vaší objednávku v obchodě Ochrannerousky.cz
VZHLEDEM K AKTUÁLNÍMU PŘETÍŽENÍ ZPŮSOBENÉ ENORMNÍ POPTÁVKOU PO NANO ROUŠKÁCH A RESPIRÁTORECH SE OBJEDNÁVKA MŮŽE OPOZDIT. PŘEDEM SE ZA TO OMLOUVÁME
O expedici vás budeme neprodleně kontaktovat.
Kód objednávky: 558013
Datum: 25.2.2021
Děkujeme za objednávku.
10.3. STÁLE NEDODÁNO, ŽÁDNÁ DALŠÍ KOMUNIKACE
1841/L Nano respirátor VK RespiPro® Samosterilizační Anti-COVID 99,9% - Měděný - znovupoužitelný - Balení 2ks Velikost respirátoru: L 3ks + 9171 Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - Galaxy 12 ks
OMLUVA A SLEVA.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.