Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#49245Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

59 minut 16 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2021, před 4 lety

Regina Flekačová

Znění stížnosti

Dne 10.3.2021 mi měl být doručen balík DR1131550296C na adresu Nivnická 422, Uherský Brod 688 01. Kontakt na řidiče: 730583496.
Celé dopoledne jsme čekali na doručení zásilky, byli doma tři dospělí lidé, kterým mohla být zásilka doručena. Kolem oběda jsem zavolala na číslo řidiče, kdy bude zásilka doručena a paní mi sdělila, že na naší adrese již byla, ale brána byla zamčená, proto si zásilku mám vyzvednout na poště.
Nerozumím tomu, jak je možné nezazvonit na funkční zvonek a nepočkat než někdo dojde, nebo nezavolat na telefonní číslo, že se pošta blíží k domu a chce doručit zásilku.
Neplatím si dobírku proto, aby mi poté někdo řekl, že byla zamčená brána bez toho, aniž by se pokusil zazvonit na zvonek, který na domě je, nebo aniž by zavolal na uvedené telefonní číslo.
Nejedná se o první případ a chování Vašich zaměstnanců je tristní. Po této opakované zkušenosti si u Vaší společnosti přestávám objednávat Vaše služby. Nemá to cenu, když ve výsledku i po zaplacení dobírky, budu stejně muset na tu poštu jít a zboží si vyzvednout.


Produkt

DR1131550296C, Nivnická 422, Uherský Brod, 688 01, číslo na řidiče: 730583496.


Požadované řešení

Lépe vysvětlit Vaším zaměstnancům, jakým způsobem by měli postupovat při doručení zásilek. Věřím, že ani jim by se nelíbilo, kdyby si za něco zaplatili a někdo jim to svojí nulovou snahou nedoručil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 12:32, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.