Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovala jsem 2 proležené matrace, na kterých spí děti a douba použitelnosti byla něco přes rok. Reklamace přijata byla,
ovšem žádala jsem o vrácení peněz, že nemám zájem o nové zboží.
Po týdnu mi přišla odpověď, že reklamace proběhla, je vyřízená a že mi dají nové matrace.
Po telefonickém rozhovoru se společností Nejlevnejsinabytek.cz mi bylo řečeno, že to tak vyřešil dodavatel.
A všude byly poznámky, že jiné zboží nechci, že žádám o vrácení peněz.
Pěnová matrace BISHOP( dřív jako ARRES) 15,140x200, katal.číslo WO-ARRES-15-140X200
Žádám o vrácení peněz, nevěřím, že nové zboží bude lepší,
když obě matrace se tak proležely, obzvlášť . když na ní spaly jen děti.
|
Tweet |
Při vyřizování reklamace má spotřebitel právo si zvolit, jakým způsobem chce, aby byla reklamace vyřízena. Tuto volbu je prodejce povinen zanést do reklamačního protokolu, a to podle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele.
Způsob, jakým má být reklamace vyřízena, se bude řídit § 2169 OZ. V tomto ustanovení je uvedena jasná hierarchie (odstupňování) způsobu vyřizování reklamace.
Na základě ustanovení § 2169 OZ má kupující primárně nárok na opravu věci, je-li tato možná. V případě, že oprava možná není, má nárok na výměnu věci, a není-li ani tato možná, tak na odstoupení od smlouvy.
V daném případě prodejce reklamaci uznal a vyřešil ji výměnou za nové bezvadné zboží. Tento postup je v souladu s občanským zákoníkem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, paní Pudová,
můžeme potvrdit, že vámi zaslanou reklamaci jsme již vyřídili, a to výměnou obou matrací. Rádi bychom vám vyhověli vrácením peněz, o které jste žádala, ale bohužel je v kompetenci výrobce, jakým způsobem reklamaci vyřídí. Jeho rozhodnutí jsme proto museli akceptovat a vám zaslat náhradní zboží. Pevně doufáme, že nyní již k problémům s kvalitou nedojde, a že vám budou obě matrace sloužit mnoho let - přesněji řečeno vašim dětem.
Ještě bychom pro správnost měli uvést, že matrace jste nereklamovala "něco přes rok" od jejich nákupu, ale téměř po dvou letech. Matrace jste totiž zakoupila v dubnu 2019 a reklamaci u nás řešila až v březnu 2021. Bylo to těsně před ukončením záruční doby. To ale samozřejmě nic nemění na tom, že matrace měly vydržet mnohem delší dobu.
S vyjádřením odborníků z dTestu, které jsme měli možnost si u vaší stížnosti přečíst, souhlasíme a můžeme vše potvrdit. Rozhodnutí výrobce, jakým způsobem vyřídí reklamaci, je skutečně oprávněné.
Nejlevnejsinabytek.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Matrace mi byly dodány nové,i když jsem již o ně nežádala,
chápu, že se "držíme" nějakých smluvních a kupních podmínek.
A je mi jasné, že za necelé dva roky mě čeká koupě opět nových matrací.
Ale určitě u jiné společnosti.
K tomuto výrobku a celé společnosti Nejlevnejsinabytek.cz
jsem ztratila veškerou důvěru.
A musím podotknout, že dle pravdy, jsem zakoupila matrace v r.2019,
ale ani společnost, a ani já, s lítostí, nemohu již dostatečně
prokázat, že byly používány pouze cca rok.
Tudíž, komentáře svého typu by si společnost mohla odpustit.