Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
dnes jsem jela i se svým dvouletým synem autobusem č.16 z Fugnerovi ve 12:15 a pan řidič celou tu dobu telefonoval za jízdy. Toto chování je velmi zneklidňující jelikož má odpovědnost za cizí životy.
Od
|
Tweet |
Podle § 7 zákona o provozu na pozemních komunikacích řidič nesmí při jízdě vozidlem držet v ruce nebo jiným způsobem telefonní přístroj nebo jiné hovorové zařízení. V takovém případě doporučujeme obrátit se na PČR.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.