Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, připojuji se k dalším podvedeným kupujícím,
firmou NANOLION MASK s.r.o., neboli ochrannerouskycz.
Dne 21.2.2021 jsem si objednala on line a zaplatila bank.převodem, nanorespirátory a nanoroušky, v ceně 1 740,-Kč
Bylo mi 24.2.2021 odesláno potvrzení o příjmu platby a zároveň info, že se objednávka "vyřizuje", byť uváděli, že je veškeré zboží "skladem".
Po týdnu, kdy mi nepřišla žádná reakce od kupujícího, se marně denně snažím komunikovat, jak elektronicky, tak telefonicky na uvedeném čísle společnosti, kde neustále oznamuje záznamník, že je schránka plná, nebo že momentálně nikdo není přítomen....("zavolejte později...")Do této chvíle se nic neděje, neodpovídají ani na svých, zřejmě, fiktivních adresách, které sice uvádějí, ale dle údajů na těchto stránkách jsou uvedeny jiné firmy...(Nanolion mask-býv. Viralio,na Sadové ul.č.320, 26601 Beroun, nebo Praha - St.Město, Rybná 716/24, nebo pod názvem PV-trading,s.r.o., na téže adrese)
Jsem velmi rozhořčena tímto chováním hyenistických firem, kteří se obohacují na postižených lidech. Budu ráda, pokud se něco vyřeší touto formou, eventuelně by bylo nejspíš potřebné, aby jsme se všichni spojili a hromadně podali žalobu a trestní stíhání....
Prodávajícího jsem již několikrát písemně upomínala o okamžitou nápravu, včetně storna mé zaplacené objednávky a vrácení částky na uvedený můj účet.., ovšem nemám vůbec jistotu, zda mou stížnost vůbec zaznamenali, jelikož mi nikdo na mou uvedenou adresu, ani můj tel. kontakt neodpovídá..., tak se obracím na Vás.
Děkuji za pochopení a pomoc s touto stížností.
S pozdravem: Berková M.
Název zakoupeného zboží: Sada10x Nanorespirátor BreaSAFE AntiCOVID-19 s Ag+(CZ)- zpovupoužit. (95,-Kč/ks) 1 balení v ceně: 950,-Kč . Dále : Sada 10x GW GDGP3 Respirátor FFP3 NR (79,-Kč ) cena: 790,-Kč......Cena celkem: 1 740,-Kč ......obj.č.: 535815, ze dne 21.2.2021/ks žitelný (95,-Kč/ks) množství 1 Cena: 950,-Kč užitelný (95,-Kč/ks).....v celk. ceně : 950,-Kč
Žádám o okamžité vrácení výše uvedené částky na můj účet a storno objednávky.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
V případě, kdy lze usuzovat, že nedodávání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 10000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.