Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
zakoupil jsem blumfeldt (Gewachshaus Greenhouse), asi skleník k smontování a problémem je, že jediný přiložený návod není v češtině.
Přesto jsem se pokusil o jeho smontování, ale hned na začátku jsem zůstal v údivu nad tím, že otvory v jednotlivých dílech pro spoustu šroubů nejsou předvrtány.
blumfeld, 10034926
Uvítal bych návod na montáž v češtině a dále ujištění o tom, že otvory musím při montáži předvrtat, což se mi zdá složité i nebezpečné.
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Německu, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost nám zaslala prostřednictvím e-mailové komunikace následující vyjádření:
"Dobrý deň,
napíšte mi prosím číslo objednávky.
s pozdravem
Tereza
zákaznický servis electronic-star Česká Republika www.electronic-star.cz"
Stížnost proto přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.