Společnost


Aréna Slev

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4926Problém s reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2014, před 10 lety

Dana Musilová

Znění stížnosti

Koupila jsem tablet jako dárek a bohužel jsem ho vyzkoušela až při předání. Baterie se nenabíjela a podle paní W. jsem za to mohla já, protože jsem jí ihned po koupi nenabila.Po velkoryse uznané reklamaci, která proběhla na schodišti před panekákem v Livornské (sídlo firmy byt pana Š.) jsem přivezla tablet domů a nefunguje fotoaparát. Požadovala jsem vrácení peněz, od té doby paní nereaguje na e-mail. Telefon funguje pouze pro její volání. Tablet jí poštou zasílat nechci, protože nevrací ani peníze, ani zboží. Reklamace neuznává.Prosím, u této firmy nenakupujte!!!


Produkt

Tablet Irulu, bez výrobního čísla, zřejmě pochybná dodávka


Požadované řešení

K výrobku a k prodejci nemám důvěru, požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 13:08, před 10 lety

V tomto případě se jedná o nesplněnou jakost při převzetí. Dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Spotřebitel má právo na odstranění vady, případně může požadovat výměnu, není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník je povinen rozhodnnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Subjekt doporučuje ve svém reklamačním řádu, aby spotřebitelé zasílali tablety jako křehké. Způsob dopravy samozřejmě doporučit lze, ale v případě, kdy ho spotřebitel nevyužije, nelze pouze z tohoto důvodu reklamaci zamítnout. Prodávající je povinen zabývat se vytýkanou vadou, kterou spotřebitel v průvodním dopise popsal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 13:27, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.