Společnost


miniTEL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49261Odorik - Vyúčtování volání a poplatek za SIM

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2021, před 4 lety

Štěpán Obrtlík

Znění stížnosti

miniTEL s.r.o., provozovatel telefonní služby Odorik.cz, neposkytuje ucelené vyúčtování volání a nabíjení kreditu v jednom přehledu, respektive vyúčtování, které by obsahovalo položky volání, zprávy, dobíjení kreditu, poplatky v časové ose kalendářních dnů a měsíců a let.
Provozovatel sice nabízí různé přehledy, ale odděleně, spotřebiteli neumí podat transparentně všechny údaje o pohybu kreditu na účtě klienta týkající se navyšování kreditu a využívání služeb Odorik, tak aby měl veškeré částky (celé vyúčtování) chronologicky uspořádány v čase, tj. například za jeden den, měsíc únor 2021, rok 2020.
Místo toho jsou údaje o pohybu kreditu, respektive výdajích a příjmech roztříštěny do přehledů a výpisu dle různých hledisek (jako Přehled volání, Statistika podle linek, Poplatky za aktivní SIM kartu, Přehled připsaných částek atd.).
Dále jsem shledal při kontrole přehledu volání, že obsahuje matematické chyby při odečítání částek.


Produkt

Odorik.cz


Požadované řešení

Žádám tedy o předložení jednoho úplného, transparentního, bezchybného a chronologicky uspořádaného výpisu(vyúčtování se všemi pohyby na účtě v kalendářním čase) služby Odorik.
Nechci si skládat dohromady navýšené a odečtené částky z různých přehledů a výpisů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2021 11:28, před 4 lety

Pokud je spotřebiteli účtováno více než by mělo a s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Podle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích, účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel má právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytovanou veřejně dostupnou službu elektronických komunikací. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Co se oddělování položek ve vyúčtování týče, není právním předpisem stanovena žádná konkrétní vnitřní struktura vyúčtování, ale měla by být v souladu s obecným korektivem přehlednosti pro spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 12:27, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.