Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už od 3.3. mám poruchu v přijímání hovorů.Zrizovatel PoP média Litovel,který mi dělal připojení WiFi a zerizovaltelefon, problémem se zabýval ihned a zjistili že problém je v poskytovateli .Jsem na vytočený,za tento přístup.Odchazim k jinému poskytovateli!!!!
Okamžitá náprava komunikace této firmy!!!!
|
Tweet |
V daném případě je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti. Podnikatel má povinnost reklamaci vyřídit zásadně do 30 dní ode dne jejího uplatnění. Reklamovat službu lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady služby a navrhnout požadované řešení. Lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady.
Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení (zásadně 30denní lhůta), může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Jistým způsobem obrany je rovněž možnost upozornit společnost na možný přenos telefonního čísla ke konkurenci. Po novele zákona o telekomunikacích je nyní přenos čísla jednodušší a zpoplatnění přenosu bylo výrazně omezeno. Ohledně přenosu čísel najde spotřebitel více informací v našem článku, který je dostupný z: https://www.dtest.cz/clanek-7958/ukonceni-smlouvy-s-operatorem-a-preneseni-telefonniho-cisla-budou-rychle-a-jednoduche.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.