Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49265CK Blue Style

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2021, před 4 lety

Gabriela Radová

Znění stížnosti

Dobrý den byla jsem v době coronakrize na úřadě práce jako nezaměstnaná měli jsme zaplacenou zálohu 10000kč a chtěli jsme zrušit zajezd a řekli nám že to není možné že máme využít poukaz


Požadované řešení

Vrácení zálohy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2021 14:46, před 4 lety

Zrušil-li zájezd pořadatel, je povinen spotřebiteli vrátit uhrazené platby za zájezd a nemůže si účtovat storno poplatky/odstupné.

Forma vratky všech doposud uhrazených plateb za zájezd (není rozhodné, zda byla částka zaplacena celá či nikoliv) by v souladu se zákonem 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu (dále jen jako lex voucher), měla být buď ve formě peněžních prostředků, anebo ve formě voucheru, jehož parametry a možnosti odmítnutí vymezuje lex voucher.

Tento voucher může odmítnout zvlášť zranitelná osoba vymezená v § 3 odst. 3 lex voucher (např. osoby starší 65 let věku, osamocený rodič pečující o nezaopatřené dítě, osoba vedená ke dni zrušení zájezdu jako uchazeč o zaměstnání na ÚP aj.) a může požadovat vrácení peněžních prostředků. Pokud byl spotřebiteli voucher přesto vnucen, ale ještě nedošlo k jeho využití (tzn. nebyl doposud vybrán konkrétní zájezd, který by byl uhrazen prostřednictvím tohoto voucheru), může spotřebitel požadovat namísto poukazu vrácení peněz s tím, že voucher pořadateli zkrátka jednoduše vrátí.

Vydání peněžních prostředků musí proběhnout do 14 dnů poté, co spotřebitelka odmítnutí poukazu oznámí. Odmítnutí voucheru v situaci, kdy toto odmítnutí provede zvlášť zranitelná osoba (viz výše), musí pořadatel akceptovat a peněžní prostředky musí vydat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 11:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.