Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 21.10.2014 jsem si objednala pro děti 2x ložní povlečení a 2x osušku ze cenu 795,-.Cenu za zboží jsem uhradila tentýž den,v domění,čím dřív-tím lépe(aspon budu mít zboží co nejdříve doma).Nepřišlo mě na mail žádné vyrozumění o stvau objednávky,po mém upozornění mailem,mě pán odepsl,že zboží co mám objednané,nemá,ale že si můžu vybrat něco jiného.Tak jsem učinila a pan Sivák mě odepsal 5.11.že zboží hned druhý den odešle,ale stále se nic neděje.Na další opakované výzvy,nereaguje.Tímto "děkuji"za "krásný "dárek pod stromeček!!!!!!
Objednané povlečení "Včelka Mája",slíbené náhradní povlečení "Hello Kitty"
Prosím o zaslání zboží nebo okamžité vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v ujednaném termínu. Pokud je čas plnění přesně ujednán, je dlužník (prodávající) povinen plnit i bez vyzvání věřitele (spotřebitele) dle § 1958 občanského zákoníku. Poruší-li dlužník termín dodání stanovený ve smlouvě, je v prodlení a spotřebitel tak může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny dle § 1977 občanského zákoníku.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.