Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den už delší čas k nám vůbec nechodí doručená pošta je to období cca od Ledna tohoto roku.Často objednávám balíčky z cizích zemí a neměl sem žádný problémy s dorucenim zásilek sz teď.Kdyz sem dnes vstal na stránce české pošty sem narazil na popis u zásilek adresát na adrese neznámý tudíž se hned všechno posílalo zpět.Pritom mám schránku řádně označenou a jedině člověk který by měl nějaký druh zrakovy vady by to neviděl.Za další mi volají lidí z firem že všechna pošta která byla na doporučení se vrátila po nějaký době.Pravda je taky že poštovní doručovatelku sem v ulici neviděl od začátku roku.Tím vším sem došel k majetkový újmě a taky bych rád věděl jak se bude dána věc řešit a kdy bude náprava každý den mi mají přijít novy balíčky s věcma a já nevím jestli se vůbec ke mne dostanou.Po stížnosti vedoucí na pobočce Teplice Dubska se vedoucí nějak neměla občas si něco zapsala do nějakýho sešitu který podle mne vzhledem na stav asi po mým odchodu vyhodila.Pani sice řekla že hodně lidí u Vás marodi ale to snad neznamená že doručovatelce se nechce pěšky jít do kopce tak poštu rovnou podle zpět lidem co ji poslali.
Řešení mého problému není žádný jelikož firmy z cizích zemí odmítají vrátit peníze za balíčky který odeslali a je můj problém že se vrátili zpět.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.