Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
chtěl bych vyřešit vzniklý problém na zákaznickém účtu.
Tento účet vznikl v době kdy manželka (jméno viz referenční údaj) byla nezletilá studující osoba a paušál jí platila její matka. Bohužel vznikl dluh, protože její matka spadla do insolvence a tento dluh měl být v insolvenci. Dluh nebyl zaplacen a manželka byla vložena do SOLUSU.
Dluh chceme uhradit ale vždy dostaneme jiné informace kolik máme zaplatit a kam. Ve výpisu ze SOLUS je dlužná částka 3 023 Kč, manželka volala na O2 linku a tam jí byl sdělen dluh 3 103 Kč, který uhradila na účet
(č.ú. viz referenční údaj) s VS: (viz referenční údaj) jak je tedy možné, že sdělujete úplně jinou částku s jiným VS?
Určitě nesouhlasím s tím, že manželka by měla být v SOLUSU, protože v době založení účtu u Vás byla nezletilá a určitě nesouhlasím s tím, že by měla být a už vůbec ne po dobu 3 roky, protože mobilní operátor je na 1 rok.
Momentálně řešíme hypoteční úvěr a toto nedorozumění nám dělá problémy.
Dostat všechny informace o dluhu, dále kam peníze poslat a poté od O2 potvrzení o úhradě, abych mohl požádat solus o výmaz.
|
Tweet |
Co se registru dlužníků týče, dle § 20z odst. 11 zákona o ochraně spotřebitele mohou být údaje v registru o závazku spotřebitele zpracovávány po dobu, po kterou závazek spotřebitele trvá, a dále po dobu 3 let po jeho splacení.
Pokud spotřebitel nechce, aby společnost dále uchovávala a zpracovávala informace o jeho pohledávkách, musí nejdříve splatit celý dluh včetně všech poplatků. Dále je potřeba vyžádat si od společnosti, u které dluh vnikl, písemné potvrzení o bezdlužnosti, vypovědět smlouvu a odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů. Dalším krokem je zaslání registru dlužníků o vymazání údajů.
Pokud společnost spotřebiteli nevyhoví, může se spotřebitel obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Hezký den,
pro bližší informace se obraťte přímo na kolegy z oddělení Pohledávek a to pomocí emailu pohledavky.podnety@o2.cz .
Děkujeme za pochopení
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: