Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4928O2 neodesílá potvrzovací SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2014, před 10 lety

Robert Müller

Znění stížnosti

V posledním týdnu společnost O2 neodesílá SMS pro potvrzení bankovních převodů pomocí internet bankingu (FIO banka, mBank), nebo potvrzení SMS jízdenek (DPP Praha). Poskytovatelé služeb se hájí, že na doručení potvrzovacích SMS nemají žádný vliv, proto např. pokus o stížnost u Dopravního podniku Praha vyzněla naprázdno. Např. SMS pro nákup jízdenky v Praze typu DPT32, odeslaná dne 11.11.2014 v 17:38 zůstala bez odezvy. Příkazy k platbě v internetovém bankovnictví z dnešního dne (12.11.2014 kolem 21:30) nemohou být bez potvrzovací SMS autorizovány (FIO i mBank).


Produkt

Porvrzovací SMS


Požadované řešení

Stačí mi zpráva o tom, kdy bude zasílání potvrzovacích SMS opět zprovozněno.2000019034


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 16:51, před 10 lety

V tomto případě se bude pravděpodobně jednat o technickou záležitost (např. nastavení zpráv). Možnost reakce tedy přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2014 10:31, před 10 lety

Pěkný den,
situaci samozřejmě prověříme. Kontaktujte mne pomocí následujícího odkazu:www.o2guru.cz/guru. V aplikaci prosím uveďte vaše telefonní číslo a taktéž odkaz na vaší stížnost.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 17:01, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.