Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V posledním týdnu společnost O2 neodesílá SMS pro potvrzení bankovních převodů pomocí internet bankingu (FIO banka, mBank), nebo potvrzení SMS jízdenek (DPP Praha). Poskytovatelé služeb se hájí, že na doručení potvrzovacích SMS nemají žádný vliv, proto např. pokus o stížnost u Dopravního podniku Praha vyzněla naprázdno. Např. SMS pro nákup jízdenky v Praze typu DPT32, odeslaná dne 11.11.2014 v 17:38 zůstala bez odezvy. Příkazy k platbě v internetovém bankovnictví z dnešního dne (12.11.2014 kolem 21:30) nemohou být bez potvrzovací SMS autorizovány (FIO i mBank).
Porvrzovací SMS
Stačí mi zpráva o tom, kdy bude zasílání potvrzovacích SMS opět zprovozněno.2000019034
|
Tweet |
V tomto případě se bude pravděpodobně jednat o technickou záležitost (např. nastavení zpráv). Možnost reakce tedy přeřazujeme na společnost.
Pěkný den,
situaci samozřejmě prověříme. Kontaktujte mne pomocí následujícího odkazu:www.o2guru.cz/guru. V aplikaci prosím uveďte vaše telefonní číslo a taktéž odkaz na vaší stížnost.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.