Společnost


iStyle CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49283Reklamace MACBOOK PRO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2021, před 4 lety

Denisa Podlipná

Znění stížnosti

Zboží MacBook Pro, jsem si zakoupila v ISTYLE CHODOV červnu 2020.

Okamžitě po koupi se mi začala projevovat závada tlačítka CAPS LOCK. Sepne, jak se mu zachce, takže to je velmi otravné, když píšete emaily s klienty, prezentace apod.

Jelikož počítač nutně potřebuji k práci a jiný nemám, tak jsem si reklamaci nechávala na dobu, kdy bude práce méně. První reklamace tedy proběhla v září 2020, kdy byla závada prokázána, iSTYLE vyměnil klávesnici a baterii.
Po převzetí závada stále přetrvávala, jelikož ale počítač k práci potřebuji, další reklamaci jsem nechala zase na volnější období a to bylo v listopadu 2020, kdy tedy proběhla další reklamace. Tentokrát mi ji iSTYLE neuznal. Já jsem se nedala a počítač jsem nepřevzala, že s tím nesouhlasím. Poslali tedy počítač opět do servisu na diagnostiku, kde závadu tentokrát uznali a opět opravili, prosinec 2020 - výměna klávesnice a baterie. Nechápu jednou jo, jednou ne, to je tedy opravdu kvalitní diagnostika!
Počítač jsem si převzala a doma zjistila, že opět tlačítko nefunguje. Musela jsem opět čekat, až bude méně práce, takže jsem další reklamaci provedla v únoru 2021. Počítač mi vrátili s tím, že je se žádná závada na diagnostice neprokázala, i když má iSTYLE ode mě spoustu videí, kde tlačítko prokazatelně nefunguje.
K tomu všemu se mi počítač ještě sám od sebe začal vypínat a nejde zapnout, pokud ho nedám na nabíječku.

U zboží za 40 000 CZK bych očekávala kvalitu a když už by problém byl, tak od APPLE společnosti solidní jednání, tohle je hrůza, se servisem si už píšu i emaily, pořád si jedou to svoje, že tam chyba není a na to, že na videích se závada prokazuje mi bylo řečeno, že to je pro ně jen orientační, aby věděli na co se má diagnostika zaměřit, ta která evidentně nefunguje a pokaždé ukáže něco jiného!

Evidentně je prostě problém už někde vevnitř v počítači.
Nyní se jedná o třetí stejnou reklamaci a jsem si jistá, že to iSTYLE zamítá, aby mi nemusel vyplatit peníze za vadný kus. Říkala jsem jim, že si u nich koupím znovu ten stejný počítač ale nový nezávadný, avšak po tomto co předvádějí si samozřejmě u nich už nic nekoupím a raději půjdu do jiného obchodu!

Počítač k práci potřebuji a nemohu si dovolit ho mít neustále na reklamaci, jsem díky tomu jako IČAŘ bez příjmu a to je u nich můj Mac dost často.

Takže rozhodně za mě NEDOPORUČUJI!

Veškerá videa o nefunkčnosti mám k dispozici a mohu je zaslat.


Produkt

MacBook Pro 2020, C02CTOM7P3XY


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz na účet. ISTYLE mé odstoupení od smlouvy včetně čísla účtu již obdrželo a zamítlo!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2021 11:38, před 4 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud spotřebitel není s výsledkem reklamace spokojen a má za to, že reklamace zamítnuta být neměla, může výsledek reklamace rozporovat. Pokud mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 11:34, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.