Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Lidl Prostějov Anenská
Již po druhé se nám stalo, že sleva s kartou lidl plus nebyla odečtena -zjištěno až doma samozřejmě ( na co si brát lístek, když se automaticky uloží v aplikaci). Přitom aplikace byla načtena na pokladně a slevy byly taktéž aktivovány. (Konkrétně koupena šunka,na kterou měla být sleva).
Cena pečiva byla jiná, než ta, která byla uvedena u pečiva.
Přišli jsme koupit určité zboží, které bohužel nebylo vůbec skladem ( konkrétně kuřecí prsní řízky).
Bylo 2x naúčtováno zboží, které jsme koupili pouze 1ks.(konkrétně vídeňské párky)
Na zaměstnance je čím dál menší spoleh, tudíž doporučuji hned po nakoupení zkontrolovat každou položku na účtence, jelikož my chybu zjistili vždy až doma.
Je mi jasné, že peníze zpět za špatně namarkované zboží nedostaneme, ale byla bych ráda, kdyby zaměstnanci byli radši pomalejší při markování, zároveň zboží markovali správně.
Taktéž nechápu, že po načtení karty plus nejsou odečteny slevy na určité výrobky( jsem přesvědčena, že na výrobek se sleva vztahovala). Každopádně by bylo pro mnoho lidí přehlednější, kdyby byly dané výrobky, na které se vztahuje sleva lidl+ nějak označeny.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo, aby mu bylo zboží prodáno za uvedenou cenu. Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Pokud podnikatel poskytuje věrnostní program pro zákazníky, ve kterém nabízí slevu na určité výrobky, měl by také spotřebiteli umožnit nabízenou slevu uplatnit. Pokud tak neučiní, dopouští se porušení svých smluvních povinností.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.