Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaslala jsem balík do Finska s příplatkem za rychlé zaslání ( balík tak vyšel na necelých 1500,-, což není málo), podala jsem jej 30.11.2021, přičemž 3.12.byl dle pracovnice pošty stále na příjmu. Dle sledování zásilek měl 3.12.odejít do země určení, kde jej ovšem převzali až 14.12., dle razítek na balíku totiž trčel celou dobu v CR... Některé věci se tak musely vyhodit (potraviny).
10 kg balík s potravinami aj
Pošta se vymlouvá, že balík doručila a tak nepochybila, že je zkrátka krize. Jak je ale možné, že konkurenční přepravní společnost v témž období doručila balík za 5 dní a to bez příplatku za prioritu? Domnívám se, že pošta by měla uhradit částku, jež na mě vyinkasovala za to, že balík bude u dcery rychleji, není to fér jednání a s takovou už nikdy jejich služby nevyužijeme, nemáme důvod, s tímto přístupem.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.