Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.1.2013 jsem si přes internet objednala žehličku, s produktem jsem byla spokojená, než odevšad začala vytékat voda, ať už z žehlící plochy, či z místa, kam se voda lije, prakticky už se nedalo žehlit bezpečně. Žehličku jsem reklamovala na kamenné prodejně na Chodově, cca v polovině září letošního roku (bohužel nemohu reklamační papír najít). Když už se nic nedělo asi měsíc a půl, zavolala jsem na infolinku, která jak jsem se dočetla je zpoplatněná a to musím popsat. Pán, který byl na druhém drátě se jevil jako z jiného světa, mluvil neskutečně pomalu, jako kdyby mu to činilo vážně velký problém. Myslím, že jsem mluvila celkem jasně a stejně tak jsem mu přetlumočila svůj problém, pro pána to ale bylo dost složité pochopit, takže se mě na některé věci ptal znovu třeba třikrát (OPRAVDU), stále mě nechával čekat, tak mi v telefonu stále jen hrála nějaká hudba, s tím, že se on dívá do počítače. Když se na druhém konci opět ozval, chtěl znovu vědět ty stejné informace, kvůli kterým se předtím odmlčel. Měla jsem opravdu svatou trpělivost! Tento téměř desetiminutový rozhovor vedl k tomu, že mi pán nakonec řekl, že nic o koupi mé žehličky ani reklamaci v počítači nenalezl a nadiktoval mi číslo na někoho, kdo prý bude vědět. To už mi vážně hnulo žlučí. Jak může obsluhovat zákaznickou infolinku někdo, kdo je tak zabržděný, neví jak a co hledat v počítači, nerozumí jednoduchým a stručným otázkám, je mu špatně rozumět a celkově má IQ asi opravdu dost nízké. Po deseti minutách zákazníkem placeném hovoru člověka stejně odkáže jinam!! Vypadalo to jako nějaká parodie. Nicméně jsem zavolala na dané číslo, na druhém konci byla paní (normální). Zjistila, že žehlička už mi byla zaslaná na adresu a opět poslaná na sklad Tchiba. Proč? Přečetla mi do telefonu mou adresu, kde byl špatně název ulice i číslo popisné. Takže jsme to opravili a paní přislíbila, že zboží pošle znovu. Skutečně by mě zajímalo, když už tedy někdo neumí správně přepsat adresu, proč se nikdo neobtěžuje použít telefonní číslo nebo e-mail, který jsem do reklamačního papíru uvedla. Proč tam tyto informace tedy mají být??
Každopádně, žádná žehlička nedorazila ani nyní, dva měsíce po reklamaci. Skvělé.
Napařovací žehlička, č.výrobku 37575
Nejlépe peníze na účet, o tom ale pochybuji, tak bych ráda alespoň tu žehličku.
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. O vyřízení reklamace musí být spotřebitel v souladu s judikaturou v této lhůtě i informován. V tomto případě by se přihlédlo k tomu, kdo zapříčinil uvedení špatné korespondenční adresy.
Vážená paní Ledvinová, velice se omlouvám za nestandardní a komplikovaný způsob vyřízení Vaší reklamace. Celou záležitost jsem prověřila a bohužel došlo k procesním pochybením na naší straně. Vzhledem k tomu Vám byla dnes, 22. 12. 2014, odeslána kupní částka za zboží na bankovní účet. Na základě Vašeho podnětu také prověříme komunikaci agenta na zákaznické lince. Kvalitní zákaznický servis je pro nás prioritou a jsme vděčni za každou zpětnou vazbu, díky které máme možnost se opět o něco zlepšit. Věřím, že do budoucna budete mít s naší společností již jen samé pozitivní zkušenosti. S pozdravem. Eva Kotýnková
Hodnocení: